“Autenthiek”
Beoordeling van Den Gyldene Freden

Den Gyldene Freden
Geclassificeerd als nr. 131 van 3.498 Restaurants in Stockholm
Keukens: Zweeds
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Gamla Stan en Riddarholmen
1 juli 2017 beoordeeld

Lekker eten in een prachtige zaak. Lams op 3 wijzen . Lamszwezerik, lamsworst en lamskortelet, om te smullen. Een voorgerecht van zalm met asperges , Niet goedkoop maar o zo lekker. Wel reserveren.

1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek kader (het oudste originele restaurant van .... Europa vertelde de gids de dag daarna) , lekkere keuken en vriendelijk personeel, wat wil eens mens nog meer op citytrip?

26 april 2016 beoordeeld

In dit authentieke restaurant waar vroeger ook de Nobel prijs winnaars werden uitgekozen kan je nieten van de beste gehaktballen van Zweden. Vriendelijk personeel die ook graag de geschiedenis van het gebouw uitleggen! Wel even reserveren!

9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heel authentiek restaurant in het centrum van Stockholm. Ik was er tweemaal en heb er tweemaal heerlijk gegeten. De tweede keer gaf men ons zelfs het huisrecept voor de mumma mee, de nationale aperitief van Zweden. Deze wijkt af van wat je op het internet vindt, en nee, ik geef hem hier niet prijs. Daarvoor moet je zelf naar Den Gyldene Freden!

12 juli 2015 beoordeeld

We hadden op voorhand een tafel gereserveerd, dan verliep vlot. We werden vriendelijk onthaald en werden geholpen met de maken van onze keuze om te eten en werden ingewijd in de Zweedse eetgebruiken. Het eten is top, de bediening zeer goed en er heerst een gezellig sfeer in de historisch pand. Wij zaten in de kelder, heel speciaal kader.

Reizigers die Den Gyldene Freden bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

In Den Gyldene Freden geweest? Deel je ervaringen!