“Heerlijk gegeten. ”

Keukens: Zweeds
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Vasastan
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige locatie. Leuk vlot personeel. Goede redelijk uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Uitzonderlijk goed gegeten. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017

14 februari 2017 beoordeeld

Het restaurant is niet al te groot maar de gerechten horen in een sterrenrestaurant thuis. Gedreven personeel, uitstekende uitleg. Leuke plek waar vrienden elkaar ontmoeten en van een goed diner en glas wijn genieten.

Datum van bezoek: februari 2017
30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond aan de Chef's tafel gegeten in dit uitverkochte restaurant. Het eten is echt super lekker. En daarvoor had ik 5 sterren moeten geven. De bediening is ook heel erg vriendelijk en gastvrij. Je MOET hier echter reserveren, maar wij waren te laat en alle tafeltjes waren dan ook al uitverkocht. Toen zijn we om 17 uur naar het restaurant gegaan en konden we als laatste aanschuiven aan de Chef's tafel met uitzicht op de kleine keuken. De entourage is niet zo bijzonder als het voortreffelijke eten.

Datum van bezoek: september 2016
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van TA hier gaan eten en het was zelfs op de woensdag avond erg druk, we hadden niet gereserveerd en moesten om 21.00 toch nog op een tafeltje wachten en kregen uiteindelijk een plekje aan de bar, dat was wel een beetje krap, maar het eten was werkelijk waar subliem! Alsof er een engeltje op je tong plast! Kan niet anders zeggen, dit is zonder twijfel de beste tent van Stockholm, ik begreep dat diverse chefs ook verschillende culinaire prijzen hebben gewonnen. Zeker voor iedereen een aanrader en laag drempelig!

Datum van bezoek: september 2016
11 juli 2016 beoordeeld

Toevallig hier naar binnen gestapt en een tweetal salades besteld. Erg lekker en vers, ook wel aan de prijs. Goede, leuke bediening, gezellige sfeer. Heeft alle elementen om nog een keer terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Lilla Ego bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

Stockholm, Stockholm

In Lilla Ego geweest? Deel je ervaringen!