“Lekker eten en heel goede Whiskey's :-0”
Beoordeling van Ardbeg Embassy

Ardbeg Embassy
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Ardbeg Embassy is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 62 van 3.531 Restaurants in Stockholm
Keukens: Steakhouse, Zweeds, Bar, Eetcafé
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Gamla Stan en Riddarholmen
2 januari 2017 beoordeeld

Lekker gegeten met achteraf nog een lekkere Whiskey geproefd.

Inrichting heeft iets tussen een restaurant en een café maar persoonlijk was de combinatie wel goed te noemen.
Wel een ruime inrichting en genoeg ruimte tussen de tafels.

Datum van bezoek: december 2016

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege recensie hier, naar binnen gelopen om te kijken of zij wél plaats voor 2 hadden (zonder reservering)
Dat hadden ze en geen spijt want het eten was goed
Kennis van allerlei whisky's is ook goed, ze hebben dan ook een uitgebreide kaart

Datum van bezoek: augustus 2016
Charbel D, Ägare van Ardbeg Embassy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Tack för ditt omdöme och välkomna tillbaka.

4 augustus 2016 beoordeeld

Ondanks dat dit etablissement in de meest toeristische en drukste straat van Stockholm ligt zijn we hier uitstekend bediend. Hun zweedse versie van "kebab" (met rendier) is lekker en verzorgd. Zeker ook de lokale bieren eens uitproberen. Als digestief kunnen we de whisky van het huis aanraden.

Datum van bezoek: juni 2016
Charbel D, Ägare van Ardbeg Embassy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du var nöjd med maten, drycken och att du rekommenderar oss.

8 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn er geweest na we zijn gaan eten om de lekkere wiskey van de isla te proeven, de kaart is echt uitgebreid, je kan gaan tot 2800 € per cl ( wat we niet hebben gedaan) maar je kan dus effectief kiezen om 1cl van welke wiskey dan ook te drinken.

Datum van bezoek: februari 2016
24 december 2015 beoordeeld

We zagen alle positieve recensies en besloten om er ook te eten. Wel een mooei zaakmaar eten viel een beetje tegen. Weinig fantasie bij de Ardbeg steak. Stukken biefstuk die erg rauw waren (nooit gevraagd hoe ik het wilde) bedolven onder blokjes gebakken aardappels en een paar uien. Hadden er meer van verwacht

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Ardbeg Embassy bekeken, bekeken ook

In Ardbeg Embassy geweest? Deel je ervaringen!