“Het echte Stockholm”

US$ 25,02*
Vanaf
Royal Canal Tour
Geclassificeerd als nr. 32 van 272 dingen om te doen in Stockholm
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
20 februari 2017 beoordeeld

Heel gevarieerde buurt met zowel authentieke pleinen, straatjes en kerken als winkelstraten, uitgangsbuurten en monotone woonbuurten

23 november 2016 beoordeeld

Södermalm lijkt ons het leukste en hipste gedeelte van de stad. We verbleven er 4 dagen en ik kan het alleen maar aanraden.
De sfeer is er wat meer ontspannen dan in de rest van de stad. Aan boetieks, bars, restaurants, galeries, kapsalons... geen gebrek.
Maar verwacht ook geen super gezellige, knusse buurt. Vooral het centrale deel Medborgarplatsan en Slussen en het noordelijke gedeelte van het eiland, ten oosten en ten westen van Slussen (met kasseistraatjes en mooie oude gebouwen) zijn een bezoek waard. De rest is saai, vrees ik. Grote woonblokken, weinig geïnspireerd...
Neemt niet weg dat ik meteen opnieuw Södermalm (en dan weer de buurt van Medborgarplatsan) zou kiezen als uitvalsbasis voor een bezoek aan Stockholm.

2 november 2016 beoordeeld

Hier is wat mij betreft het leukste deel van Stockholm. Ik kan hier dagen rondhangen. De leukste koffie bars en de lekkerste restaurants.

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel eettentjes, veel galerieën.. maar weinig interessante archtectuur. Voor als je tijd over hebt...

Bekijk meer beoordelingen
2 augustus 2016 beoordeeld

Sodermalm heeft niet de oudheid van sommige delen van de stad, maar is niettemin nog de moeite om te bezoeken. Naast leuke kerkjes en straatjes (sommige steil!) voort de hoofdstraat tussen Slussen en medborgplasten, en is vol leuke designwinkels en bars.

Reizigers die Södermalm bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

In Södermalm geweest? Deel je ervaringen!