“Top”

Geclassificeerd als nr. 7 van 3.514 Restaurants in Stockholm
Keukens: Europees
Wijk: Östermalm
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten aan de community-table. Dit is een tafel waar je niet weet wie er aan gaat schuiven. Onze tafel bestond uit mensen uit de USA, Australië en wij uit Nederland. Er lekker gegeten. Kleine gerechten, 20 gangen, die ik totaal niet zelf thuis klaar kan maken. Allemaal gerechten met producten uit Zweden. Deze gerechten werden vergezeld door lekkere wijnen. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn oudste dochter gaf me een weekeinde Stockholm (samen met haar) cadeau. Als beloning mocht zij de restaurants uitkiezen. We begonnen de vrijdagavond om 18:00 uur met Gastrologik. Een hartelijke ontvangst door de gehele brigade, want wij waren de eersten. Als beloning kregen we de mooiste tafel met uitzicht voor beiden op zowel de keuken als het gehele restaurant. Even waren we bang daar alleen te moeten dineren. Maar toen we uitgegeten waren was het restaurant geheel bezet. De inrichting is strak en basic, maar tevens warm en sfeervol. Met voor elke tafel prima licht. Het personeel is attent, deskundig en hartelijk. Perfecte sfeer. En dan het eten. Geen keuze, maar een verrassende reis door culinair Scandinavië. Geen grote porties, maar een avond lang durend bombardement van kleine hapjes. Elk gerechtje is een kunstwerkje op zichzelf. Werkelijk schitterend. Maar waar het om gaat is natuurlijk de smaak. Ook op dit vlak was dit bij elke gerecht meer dan voortreffelijk. Het gebeurd niet vaak, maar alles klopte in dit restaurant. Dit restaurant heeft het in zich het beste van de wereld te worden. Kortom het zelfs de moeite waard om alleen voor Dit restaurant naar Stockholm af te reizen. Wereldtop!!!

Datum van bezoek: maart 2018
26 juli 2015 beoordeeld

Het gastronomische diner voor de partietafel was een grote verrassingstocht; de aaneenschakeling van gerechten en wijnen, zo eerlijk, mooi en lekker. Wat wordt daar mooi gekookt. Heel bijzonder en unieke ervaring. Bediening uitstekend en heel goed op de hoogte van de wijnen. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2015
1 december 2014 beoordeeld

We hebben genoten van de vele topgerechten in gastrologik. Alles is op hoog niveau: de keuze van ingedienten, presentatie, smaak en service. De sfeer is scandinavisch en minimalistisch. Doe zo voort naar de volgende ster.

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer
13 juli 2012 beoordeeld

We waren aangenaam verrast door het minimalistisch maar warm interieur en de losse ietwat verlegen bediening . De keuken is net wat je zoekt ; pure smaken en wat de chef op dat moment verkiest ; eigenheid maar niet te eigenzinnig . De prijs is correct en de wijnen erg goed . Toprestaurant en hopelijk krijgen ze de tijd om nog wat te groeien

Datum van bezoek: juli 2012
    • Sfeer

Reizigers die Gastrologik bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

In Gastrologik geweest? Deel je ervaringen!