Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Tijdens onze Scandinavische roadtrip hebben we hier enkele nachten verblijven. Het is een prima hostel, de kamer die we hadden was met eigen badkamer wat erg prettig was.
De kamer was niet groot maar voldoende voor 3 personen.
Omdat we met de auto waren gekomen hadden we de auto in de garage geparkeerd bij het hostel.
Enige stuurmanskunst is nodig om veilig in en uit de parkeergarage te komen, deze is nogal stijl.
Verder ligt het hostel op loopafstand van de metro en verschillende restaurants.
Het enige waar wij 's avonds laat last van hadden was een grote groep leerlingen die ook in het hostel verbleven en over de gangen aan het rennen waren.
Maar afgezien daarvan een prima betaalbaar hostel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven drie nachten in het hostelgedeelte met onze zoon van 6 maanden. Wij hadden een tweepersoonskamer met eigen badkamer. De kamer was van alle gemakken voorzien, zoals een waterkoker, haarföhn, minibar en een bierflesopener (aan het deurkozijn). Onze kamer was gelegen aan de binnentuin. Nadeel hiervan was dat je op een mooie zomeravond wel overlast kunt ondervinden van de andere gasten die hier in ons geval tot 2 uur 's nachts zaten te bieren.
Het hotel ligt op Sodermalm, op loopafstand van twee metrostations en in de nabijheid van een park dat op de oude stad uitkijkt.
Het ontbijt moet je apart bijboeken. Voor hostelbegrippen uitgebreid ontbijt met goede producten.
In het restaurant bij het hotel serveren ze eenvoudige maar aardige gerechten.
Je auto kun je tegen betaling in de parkeergarage zetten. Overigens is het hotel goed bereikbaar per auto.
Al met al een prima hostel.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 1 juli 2014

Hotel Zinkensdam ligt mooi gelegen aan een park in een rustige wijk op loopafstand van de metro.
De kamers zijn goede (doorsnee) hotelkamers waar je (gratis!) uitstekende WiFi-ontvangst hebt.
Het ontbijtbuffet is prima. Er is een (betaalde) mogelijkheid om je auto in de parkeergarage onder het hotel te zetten. In de omgeving is verder alleen betaald parkeren.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 25 december 2013 via mobiele applicatie

We (2 volwassenen, 2 kinderen) verbleven één nacht in Zinkensdamm. Het hostel ligt precies tussen twee metrohaltes in, naar beide is het circa 10 minuten lopen.
De sfeer is zeer relaxed, met goede, originele muziek. Onze kamer was krap, maar schoon, met goede matrassen. Bij het ontbijt was veel keus.
Het restaurant is iets bijzonders: een beperkte kaart met vooral Zweeds geïnspireerde gerechten. Bijzonder smakelijk allemaal! Slaap je hier niet, dan is het zeker aan te raden hier te gaan eten.

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 9 mei 2013

De ligging van Zinkensdamm maakt het een oase in een stedentrip. Het hotel heeft veel plek om buiten te zitten en beschikt daarnaast over een gemeenschappelijke keuken in het hostel deel waar we zelf ons ontbijt en een keer een pizza hebben bereid. De kamer die we met z'n vieren deelden was niet echt groot maar door de losse bedden tegen elkaar aan te schuiven hadden we plek genoeg. De badkamer was schoon en groot genoeg. Gabriella en Ulf waren twee van de vriendelijke receptionisten, de anderen kennen we niet bij naam, die ons gastvrij ontvingen. Doordat Zinkensdamm zo groot is hadden we amper last van de groepen die er gelijktijdig logeerden. Voor mij was het de eerste keer in een hostel en door deze ervaring zeker niet de laatste keer. De gezellige wijk Gamla Stan was op minder dan 5 km afstand en dus goed te lopen. Een leuke winkelstraat direct achter het hostel leidde daarheen. Als ik weer eens naar Stockholm ga dan verblijf ik hier graag weer.

Datum van verblijf: april 2013