“Fietstour met Belgische gids”
Beoordeling van Bike Sweden

Bike Sweden
Geclassificeerd als nr. 6 van 84 Outdooractiviteiten in Stockholm
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bike S, General Manager van Bike Sweden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

23 mei 2018 beoordeeld

Erg mooie en interessante bijna 3 uur durende fietstocht geleid door de enthousiaste en leuk vertellende Schotse Patricia. Bezoek aan Rosendals Trädgård net buiten de stad was heel bijzonder, prachtige locatie en heerlijk eten/drinken. Aanrader!

Bike S, General Manager van Bike Sweden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Hej Patrick,

Many thanks for your lovely review - we'll make sure to pass it on to Patricia as well and hope that you enjoyed the rest of your stay too! :)

All the best from Stockholm,
Edith

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fietstour gedaan met Terry. Erg leuk. Weet veel over de stad en Zweden te vertellen! Verder handig om op onze eerste dag in Stockholm direct een goed overzicht van de stad te krijgen. Fietsen zijn ook relatief oké.

Bike S, General Manager van Bike Sweden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hej Stéphanie,

Many thanks for your review.
We are glad you liked the tour with our guide Terry and hope that you enjoyed the rest of your stay too!

Best regards from Stockholm
Edith

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bike S, General Manager van Bike Sweden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Bekijk meer beoordelingen
5 augustus 2017 beoordeeld

Leuke rondleiding, je krijgt een goede indruk van de stad maar je ziet veel meer dan vanuit een bus. Met een groep van ongeveer 8 mensen fiets je door Stockholm, waardoor de gids ook alle tijd heeft om je vragen te beantwoorden.

Bike S, General Manager van Bike Sweden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hej MarcelvEe,

Many thanks for your review. We are happy to read that you enjoyed your tour through Stockholm. And we agree - it´s definitely the best way to explore this bike-friendly city!

Reizigers die Bike Sweden bekeken, bekeken ook

In Bike Sweden geweest? Deel je ervaringen!