Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Goede ligging met prachtig uitzicht. Goede bedden met heerlijk zacht beddengoed. Mooie kamer ruime badkamer van alle gemakken voorzien. Turndown service. Levendige hotelbar en prima ontbijt. Ik vindt wel dat het personeel bij de toegangsdeur van het hotel erg ongeïnteresseerd is en geen service geeft, dat kan veel beter.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 18 december 2017

Zeer goed hotel met uitstekende service. Zeer goede ligging in centrum van Stockholm. Restaurants in hotel zijn een hele grote aanrader. Kamers zijn uitstekend. De bar van het hotel is heel gezellig met leuke muziek.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Eind september/begin oktober in dit heerlijke hotel verbleven in een junior suite met uitzicht op het water en het koninklijk paleis. De suite was ontzettend groot: grote slaapkamer met een grote tafel met stoelen, een bankstel, stoel en salontafel, een grote gang met bureau, een grote kast met mini bar en kluis. Badkamer ruim met alles wat je nodig hebt, badjassen, slippers en heerlijke dikke badlakens. Ontvangst was zeer vriendelijk en snel. Ontbijt zeer uitgebreid en met mooi uitzicht op het water. High tea gedaan (qua hoeveelheid viel het wat tegen). Roomservice was zó goed, dat we hier twee keer gebruik van hebben gemaakt. Wij vonden Stockholm erg leuk, en zullen de volgende keer zonder twijfel weer in dit hotel reserveren!

Kamertip: Een kamer met uitzicht op het water
Beoordeeld op 18 september 2017

uiterst vriendelijk en capabel personeel ; intern . bar met reuring , 2 geweldige restaurants : Verandan ( spec . Smorgasbord ) en Matbaren : modern , heerlijk eten ; 1 Michelinster , maar relaxed - altijd vol , maar je kunt ook aan de bar ; ik had een eenvoudige , perfecte kamer .

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Dit centraal gelegen hotel is zijn vijf sterren zeker waard. De kamers zijn zeer verzorgd, en van alle mogelijke gemakken voorzien. Je kunt wel merken dat het al wat ouder is, omdat het verfwerk wel wat geleden heeft. De essentiele voorzieningen, bed, douche en wifi zijn dik in orde. Ook de roomservice werkt goed. Wel vond ik dat er soms weinig personeel beschikbaar was bij de receptie. Beschikbare staf is overigens zeer adequaat en bijzonder vriendelijk. Kamers aan de voorkant van het hotel hebben het mooiste uitzicht!