Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor mij is dit zeker geen 5 sterren hotel. Kleine kamers, redelijk lawaaierig met een piepkleine kast. Basic interieur. Slechte matras. Kleine badkamer. Het personeel aan de receptie is niet vriendelijk en onbekwaam. Lost je problemen niet op wanneer je ze meldt. Geen aanrader voor Stockholm.

Datum van verblijf: augustus 2019
RBStrand, Guest Relations Manager van Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Dear martinea271,

Thank you for your feedback. We are terribly sorry to hear that your stay didn’t meet your expectations. On behalf of the entire hotel, we sincerely apologize for that!

We appreciate that you have taken the time to leave us your comments. We will share them with the corresponding department managers to improve the service at the areas you mentioned.

I would love to get in contact with you to investigate exactly what went wrong and to ensure it won’t happen again. I kindly ask you to contact me by emailing guestrelations.stockholm@radissoncollection.com

We hope to have the opportunity to welcome you back in your next visit to Stockholm to have the opportunity to change your perception about our hotel.

Looking forward to hear from you.

Mikaela Appelqvist
Radisson Collection Strand Hotel

Beoordeeld op 25 juli 2019

Uitstekende ervaring. Kamer wel wat aan de kleine kant maar uitstekend in orde.
Bed en bedlinnen was top Locatie is in het centrum. Alles op loopafstand. Bar in het hotel uitstekend. Samengevat = Top!

Datum van verblijf: juli 2019
RBStrand, Guest Relations Manager van Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear FrankHo1962,

Thank you for your amazing feedback!
We are very happy to hear that your stay with us was top and that you especially enjoyed our great location and the cosy bedlinen.

Looking forward to welcome you back to our hotel soon again.

Mikaela Appelqvist
Radisson Collection Strand Hotel

Beoordeeld op 30 mei 2019

Prachtig hotel, zeer vriendelijke service, uitstekende locatie om de stad te bezoeken. Kamer op de zesde verdieping had enigszins last van het muziekfestival op het verderop gelegen plein, maar met het raam dicht was dat wel te doen.

Datum van verblijf: mei 2019
RBStrand, Guest Relations Manager van Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2020

Thank you!

Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

Net en luxueus hotel. Mooie en nette kamer met een fantastisch uitzicht.
Gezellige lobby/bar. Goede keuken.
Hotel ligt in het gezellige centrum. Het Paleis en de Opera zijn op loop afstand.
Uitgaansleven is in de omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
RBStrand, Guest Relations Manager van Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Dear Joost,
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Strand Stockholm.
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us!

We hope to welcome you back to our hotel soon.

Rashel Yesayan

Beoordeeld op 24 oktober 2018

Onovertroffen ligging aan het water, prachtig uitzicht, pas gerestaureerd en zeg maar opgewaardeerd tot het nieuwe 'collection' niveau. Behaaglijke sfeer, ook in de kamers.
Leuke bar en ontbijtruimte. Eén mindere noot misschien het gebrekkig aanvullen van sommige zaken aan het ontbijtbuffet. Toch een hotel om zeker terug te komen!

Kamertip: premium met uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2018
RBStrand, Guest Relations van Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear Michel D,

Thank you for rating us and for taking the time to give us these lovely comments! We are glad to hear that you enjoyed the beautiful location and our restaurant.

We appreciate your feedback and we hope to see you back as our guests in a near future.

If there is anything else we can do to assist please do not hesitate to get in touch.

Åsa
Guest Relations