“Heel goed eten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Gamla Stan en Riddarholmen
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel goed bij pubologi. Van het eten naar het drinken en de bediening past goed in een verhaal. Ook over het uiterlijk van de zaal is erg goed nagedacht. Maar waar het concept mooi uitgedacht is, is de aankleding net niet af. Hier kan zeker nog wat gewonnen worden voor 5 sterren van ons. Fijne avond gehad!

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje, midden in de oude wijk Gamla Stan! Een verborgen schatkamer van heerlijke gerechten, prachtige wijnen en uiterst vriendelijk personeel.

We hadden onze reservering via TripAdvisor uitgekozen. Hoog genoteerd en helemaal onze stijl. En we kwamen niet bedrogen uit.

We kozen voor een vijfgangenmenu van 695 kr. en een bijpassend wijnarrangement voor 595 kr. En dat maal twee, dus (ex. fooi) kostte het hele menu 2.580 kr. En dat dus inclusief de rest, te weten een keuze uit onbeperkt plat- of prikwater. De dubbele espresso en thee met friandises ter afsluiting waren van het huis, als beloning, omdat ik die dag net de Stockholm Marathon had gelopen. Wat de reden ook was, spontaan en vriendelijk was het wel.

Enkele wijzigingen (ik lust geen vis of zeedieren) waren geen enkel probleem en werden moeiteloos aangepast.

Het restaurant bestaat uit een lange tafel, die je deelt met andere gasten, een raamtafel met uitzicht op de straat (kijken mensen wel op je bord), enkele private-dinnerplekken (tegenover de toiletten, dus niet ideaal) en twee losse tafels tegen de zijmuur. Eerlijk gezegd, zijn dit de beste plekken, dus we hadden mazzel dat we hier konden zitten.

Ondanks de pittige prijs krijgt dit restaurant een dikke plus, want alles klopte gewoon voor ons. Zo wil je graag verwend worden.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Standaard is het een 5 gangen menu met verschillende superheerlijke gerechtjes. Je kan daar nog 2 stuks bijbestellen indien gewenst. Bij deze gerechtjes kan je dan ook nog aangepaste dranken nemen, ofwel standaard wijn, ofwel een mix van verschillende dranken (sake, bier,wijn, sherry, ... Allemaal pairing met de gerechtjes) het was een streling voor de tong, ik kan niet zeggen dat er eentje minder goed was. Dus als je in Stockholm bent, probeer dan zeker hier een plaatsje (het zijn niet allemaal aparte tafeltjes) te bemachtigen en laat je verrassen. En dan vergeet ik nog de super vriendelijke bediening te vermelden...

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer creatieve en smakelijke gerechten, mooi gecombineerd met originele en kwaliteitsvolle dranken (bier, wijn, saké...). Iets hogere prijs, maar je krijgt er dan ook kwaliteit voor in de plaats. Zeer vriendelijke bediening ook.

22 december 2015 beoordeeld

Wij hebben daar gegeten op advies van mijn Zweedse collega, die zeker smaak heeft wat betreft eten. Het restaurant was fantastisch, heel sfeervol en gezellig. Je kan kiezen uit 4, 6 of 8 gangen met bijhorende wijnen (per glas bestellen is mogelijk). Tafeltje van tevoren reserveren is zeker een goed idee want het restaurant was vol. Eten was heerlijk (sorbet met moesje van groene thee was uitmuntend), bediening, locatie, sfeer...allemaal top.

Reizigers die Pubologi bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

In Pubologi geweest? Deel je ervaringen!