“Uitstekende taartjes ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 62 Dessert in Stockholm
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Norrmalm
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als fervent zelfbakker ook hier een taartje gegeten.
Ik moet zeggen dat het echt zeer goede taartjes zijn. Je betaald er ook vervolgens de hoofdprijs voor maar qua smaak echt super.
De locatie heeft meer dan genoeg zitruimte en als je zou willen kan je er uren zitten.
Dus een aanrader voor wanneer je naar Stockholm gaat.

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier al enkele keren langs gelopen maar iedere keer zat het vol. Maar nu ineens tafeltje vrij. Het is hier dus ontzettend druk. Je wordt dus niet aan tafel bediend maar je moet in de rij gaan staan voor je bestelling. Het gebak is hier fantastisch. Broodjes vonden we niet heel bijzonder. Leuke stek voor een tussenstop.
Aanrader.

27 november 2016 beoordeeld

Hier tijdens ons bezoek aan Stockholm twee keer naar toe gegaan vanwege de onwijs lekkere taart die ze hebben. Zeker een bezoekje waard!

14 oktober 2016 beoordeeld

We waren op basis van onze reisgids speciaal op zoek naar deze zaak. Bij binnenkomst bleek dat er een flinke rij stond voor de kassa en dat de zitgelegenheid zeer beperkt was. De koffie en taart smaakte goed.
Toen we naar buiten liepen bleek naast deze ingang het grote Vete-Katten te zitten met een moderne uitstraling en veel meer zitgelegenheid. Ook was er veel meer keuze qua taartjes! Bleek dat we in het oude gedeelte van Vete-Katten hadden gezeten.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gebak maar zitmogelijkheid rommelig en beperkt. Zelfbediening. Bomvol. Overal resten van koffie etc

Reizigers die Vete-Katten bekeken, bekeken ook

In Vete-Katten geweest? Deel je ervaringen!