“Goede Italiaan , je ziet slecht in een kerkbank als je pech hebt..”
Beoordeling van Rodolfino

Rodolfino
Reserveren met
Rodolfino is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 318 van 3.471 Restaurants in Stockholm
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Gamla Stan en Riddarholmen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 4 personen pizza’s gegeten, was prima, wij zaten dus heel recht op in bankjes en aangezien ik niet echt slank ben, paste mijn bord amper op tafel, omdat mij tafel genoot ook in krap recht op in een vast bankje zat en de tafel smal was.
Het personeel maakte een praatje en was vriendelijk ondanks de drukte.. niet echt voordelig, maar je zit ook in een toeristische zone..

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt italiaans restaurant met verrassend veel speciaal biertjes op de kaart! Heerlijke pasta gegeten en ook de bediening was erg goed en correct.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren op zoek naar een Italiaans eten. Dit restaurant heeft een klein buiten terras aan de straat. Hier heerlijk buiten gegeten. Zeer vriendelijke bediening en overzichtelijke menu kaart. Gerechten waren lekker, maar niet heel speciaal. Calzone pizza had wat mij betreft iets meer vulling mogen hebben maar smaak was prima. Prijs / kwaliteit goed.

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant met een een aantal collegas bezocht. Heerlijke Pizza Rodolfino gegeten, vergelijkbaar met een Frutti di Mare. Collegas hadden een Pasta Frutti di Mare die ook erg goed was. Prima wijn en een heerlijke espresso met Grappa Chardonnay na. Sublieme bediening die nog precies wist welke wijn we een half jaar geleden besteld hadden. Alles tegen een zeer acceptabele prijs. Moeite waard dus.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in het zonnetje genieten van een simpele, maar lekkere en betaalbare Italiaanse maaltijd. Prima geprijsd en zeer vriendelijke personeel!

Reizigers die Rodolfino bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

In Rodolfino geweest? Deel je ervaringen!