Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Radisson Blu
  • Restaurant
Best Western Plus Time Hotel(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurant
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Best Western Royal Star(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Gratis parkeren
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurant
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Freys Hotel Lilla Radmannen(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Hotel
  • Restaurant
Freys Hotel(Stockholm)(Heel veel waar voor je geld!)
Freys Hotel
7 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons jaarlijkse vriendinnen weekend in dit prachtige, grote en moderne hotel doorgebracht. We voelden ons vanaf de check in tot de check out volledig welkom. We kwamen op de aankomst dag al om 9:30 in het hotel en voor €15 mochten we meteen naar onze kamer.

De kamer was bijzonder ruim en gezellig, van alle gemakken voorzien en de badkamer was voorzien van heerlijke producten.

Het ontbijt was niet normaal royaal, we konden gewoon niet kiezen uit al dat lekkers. Bijkomend voordeel wat ons betreft is dat je in het weekend tot 12 uur kan ontbijten!

We hebben 1 avond in het hotel gegeten en ook dat was ons heel goed bevallen. De kaart is niet heel uitgebreid maar voor ons meer dan genoeg keus. Als dessert kan je om marshmallows vragen die je in de haard mag roosteren.

Er hangt een hele relaxte sfeer en overal is wel wat te zien, zo heb je een bioscoop die in het weekend films vertoont, je kan yoga sessies boeken in een mega hangmat boven de receptie en je kan zelfs fietsen en skateboards huren.

Wat ons betreft helemaal top dus!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
20 maart 2018 beoordeeld

Onze superior double was op de vierde etage gelegen. Een zitje in het raam, een luie stoel, koelkast, desk, koffie/thee aan alles gedacht.

:) Pluspunt zijn de grote verpakkingen met badkamerartikelen: 1. Het is milieubewuster dan kleine samples en 2. Als je met alleen handbagage reist scheelt het enorm! Je kan goede kwaliteit bodywash, shampoo, conditioner, handzeep en lotion verwachten.

Het ontbijt was té goed. Serieus. Verse soorten thee, zelf wafels bakken, genoeg vegetarische opties, knapperig brood en Zweedse specialiteiten. In het weekend kun je drukte verwachten, maar ons viel het erg mee.

Verder leuk in dit hotel: fietsen te leen, chillsessies in een soort hangmat, haardvuur, barretjes, etc. Van de spa hebben we geen gebruik gemaakt, voor 1 dagdeel betaal je ongeveer 40 euro.

De locatie is gunstig gelegen.

Conclusie: het is een redelijk massaal hotel, maar kwalitatief goed, ontbijt superb en qua atmosfeer echt een aanrader.

Kamertip: Zorg dat je een kamer met een raam hebt.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super tevreden over ons verblijf in dit hotel! Alles ziet er netjes uit, prachtig en gezellig ingericht en het ontbijt was super uitgebreid.
Mochten we nog een keer in Stockholm zijn dan komen we zeker terug!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net nieuw en erg smaakvol ingericht.
Alles met veel groen en hout.
Fantastisch ontbijt met veel variatie.
Onze kamer had geen kledingkast maar alleen een rek waar kleding aan kan hangen op hangers. Beetje onhandig maar er was genoeg plek om kleding ergens neer te leggen. Je kan in avond ook lekker eten in het sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening overal. Aanrader dus! Je zit midden in het centrum op loopafstand van veel bezienswaardigheden!

Verbleef: december 2017, reisde met familie