19 februari 2017 beoordeeld

Ben er voor 1 nacht geweest ivm een bezoek aan ons kantoor in Malmo. Is een prima hotel om te verblijven. De kamers zijn wel wat ' ouderwets' maar de bedden zijn prima. De badkamer viel wat tegen. Aardig ontvangst en ook een prima ontbijt. Wifi ook goed!

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
10 april 2016 beoordeeld

Ik zat op de 5e verdieping met een prachtige ruime kamer. Heel veel ruimte en mooi afgewerkt. Je moet wel twee liften nemen om er te komen, maar dat is dan ook wel weer charmant. Het personeel was wederom uitermate vriendelijk. Het ontbijt is prima, alleen de koffie.....

Kamertip: De 5e verdieping beschikt over hele mooie kamers
  • Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
27 november 2015 beoordeeld

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
12 augustus 2015 beoordeeld

We verbleven hier een week en namen Malmö als uitvalsbasis voor het ontdekken van zuid-Zweden en Kopenhagen.
Eerst hadden wij een kamer aan de voorkant van het hotel, net boven het kruispunt. Dit was een minder prettige plek aangezien er vrijdag 's avonds een feest bij het restaurant aan de overkant werd gegeven en dit nogal wat lawaai met zich bracht. Ook het optrekkende verkeer hinderde. Als we hier een a twee nachten hadden verbleven was het niet zo'n punt maar een week is me wat te veel. Gelukkig deed het hotel hier totaal niet moeilijk over en kregen we een andere, tevens gerestaureerde, kamer aan de achterkant.
Het ontbijt is uitgebreid met verse zalm, verschillende soorten yoghurt en toebehoren, veel keuze uit broden en beleg. Het enige waar ik wat op heb aan te merken is de koffie (daarvoor ging ik liever naar starbucks) en de sappen (niet vers). Verder perfect. Ook snel afgeruimd door het vriendelijke personeel.
Sowieso was het personeel erg prettig. Ze begroeten je telkens en onthouden wat er speelt.
Het hotel dient prima als uitvalsbasis. Het bevindt zich tegenover het station waardoor je vroeg weg kan en 's avonds tot laat kan terug komen. Ook met de auto was de snelweg om de hoek. Het parkeren was wel prijzig, zowel bij het hotel als op straat/in parkeergarages. Hiervoor kun je het best een city kortet kopen (voor een tientje) bij het vvv. Dit zit naast het station tegenover de starbucks. Je kan dan 24 uur parkeren, op straat of in de parkeergarage.
Kortom: een fijn verblijf gehad en erg genoten van de stad en de omgeving.

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer aan de achterzijde of zijkant!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
10 mei 2015 beoordeeld

Mooi en net hotel, prachtige kamer met heerlijke bedden.
Tegenover het centraal station en dicht bij het centrum en naast het hotel een leuk café.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie