“gastvrij, service en kwaliteit”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
front view of farmhouse
back view farmhouse with covered terrace
2nd bedroom
3rd bedroom, is a two-storie bedroom
3rd bedroom
outdoor seating
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
j0sb2018
Noordwijkerhout, Nederland
1 beoordeling
“gastvrij, service en kwaliteit”
Beoordeeld op 8 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

We zijn super tevreden, daar we dit absoluut niet verwacht hadden. Een roze bedje voor onze kleindochter van 3 jaar die 4 keer per dag naar bed wilde en in tranen ons probeerde te bewegen om langer te blijven. Een hele grote tuin, een balkon met barbecue en een huis met alle faciliteiten, schoon, proper en heerlijke bedden.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren