“Wat een ontzettend leuk plekje”
Beoordeling van Pizzeria La Fiorita

Pizzeria La Fiorita
Geclassificeerd als nr. 4 van 92 Snelle hap in Kopenhagen
Keukens: Italiaans, Fastfood
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Indre By (binnenstad)
9 mei 2018 beoordeeld

Lekker eten voor weinig is in Kopenhagen best wel even zoeken. Dit is een erg leuk en geliefd plekje. Er staan rijen en het kleine terrasje is continue bezet. Het ligt in een leuke wijk. Je moet wel even binnen zelf bestellen en afrekenen en dan krijg je een schijf mee die gaat trillen als je eten klaar is. Je ziet ook veel mensen die afhalen. Kijk vooral ook even op het bord buiten wat de dag specials zijn. Zeker aan te raden. Ik vond alleen de mozzarella van de salade Caprese iets minder lekker dan mijn gebruikelijke buffelmozzerella, maar dat werd ruim gecompenseerd door de lekkere gnocchi die ik kreeg.

Datum van bezoek: mei 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestellen aan de bar en dan hopen dat er een tafeltje vrij is als je bestelling klaar is. Simpel, eerlijk en heel lekker.

Datum van bezoek: mei 2018
14 maart 2018 beoordeeld

Ik vond de pizza's niet "waauw", heb in België al lekkerdere pizza's gegeten. Maar het heeft me zeker gesmaakt. Lekkere wijn ook.
Er zijn heel weinig zitplaatsen dus je kan wel evenjes staan wachten. Maar eens je zit en besteld hebt gaat het snel.

Datum van bezoek: maart 2018
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza's waren erg lekker. Maar een klein aantal zitplaatsen, maar dat mag de pret niet drukken......

Datum van bezoek: februari 2018
24 januari 2018 beoordeeld

Voor iets minder of rond de 10 euro heb je een pizza. Heel grote pizza en zeer lekker. Extra topping op u pizza voor 1 euro extra.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Pizzeria La Fiorita bekeken, bekeken ook

Kopenhagen, Zeeland

In Pizzeria La Fiorita geweest? Deel je ervaringen!