“Lekkere burger, maar wel aan de prijs”
Beoordeling van Restaurant Puk

Restaurant Puk
Reserveren met
Restaurant Puk is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 132 van 2.882 Restaurants in Kopenhagen
Keukens: Deens
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Indre By (binnenstad)
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel de lekkerste burger die we ooit gegeten hebben! Prima kwaliteit en prima bediening. Alleen de prijs... je weet het van tevoren, maar ruim € 60,- afrekenen voor 2 hamburgers en 2 biertjes is redelijk duur.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puk ziet er op web site leuk uit, maar het eten is een 7 en zeker geen 8 of 9. De bediening is adequaat en snel wel een tikkie onpersoonlijk. Het eten is gewoon op zijn best eet café niveau. Overigens is het verwarmde terras prima. Kortom ik kom er niet nog een keer.

22 oktober 2016 beoordeeld

Gewoon een wienerschnitzel met aardappels en groente. Maar dan heel goed. Zeer vriendelijke bediening. Plankje om te delen vooraf met deense worst ook erg lekker.
Goed eten, voor betaalbare prijs!

11 augustus 2016 beoordeeld

t Was overdag dus buiten gezeten in het waterige zonnetje. Goede bediening, eten ok!
Broodje roggebrood, met haring Deense stijl, en twee bier. 228 DK ! Maar dat weet je als je in CPH bent, 't zelfde betaal je ook in A'dam. Verder positief.

18 mei 2016 beoordeeld

PUK gevonden via TripAdvisor.

Geen reservering gemaakt, was wel beter geweest.
We werden nu aan een klein tafeltje gezet bij de ingang en doorloop naar de WC.

De lichte teleurstelling van ons tafeltje werd vervolgens door de vriendelijke bediening en het lekkere eten goedgemaakt.

De gegrilde zalm is een aanrader... indien gewenst kun je hiervoor aangeven hoe je die gegaard wilt hebben..Standaard is hij doorbakken, maar daar door zeker niet droog!!

Zeker aan te raden

Reizigers die Restaurant Puk bekeken, bekeken ook

In Restaurant Puk geweest? Deel je ervaringen!