Beoordeeld op 6 januari 2020

W verbleven in de kleine kamer van dit hotel. Prima ruimte, alles bij de hand. Mooie badkamer, heerlijke bedden kortom een aanrader. Ook het ontbijt was prima. Het hotel ligt vlakbij het station en de metro. Ook voldoende eetgelegenheden in de buurt. We raden dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

3 jaar geleden al eens eerder hier geweest. Nu terug voor een citytrip Kopenhagen. Het hotel ligt zeer centraal. Haast op ‘struikelafstand’ van het centraal station. Het is modern ingericht, prima bedden en heeft verder goede voorzieningen en een prima ontbijt. Minpuntjes: een douchegordijn kan eigenlijk echt niet meer. En wij hadden een kamer aan de straatkant en dat was beide nachten meer dan gehorig. Uitgaanspubliek en daklozen zorgen voor behoorlijk geluidsoverlast.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

We logeerden hier voor 2 nachten. Vlakbij centraal station. De onmiddellijke omgeving is niet zo denderend. Maar wel een degelijk hotel voor een citytrip. Goeie prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
G5586SVchristinas, Front Office & Guest Relations Team van Absalon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Thank you for taking the time to give us your feedback.

It seems like you enjoyed your two nights in Copenhagen. The Vesterbro area is becoming one of the trendiest areas in the city popular among the locals because of the amazing restaurants, bars and galleries.

I hope we will get another opportunity to welcome you back again very soon for another 5-star experience!

Kind regards,
Christina
Front Office & Guest Relations Team
grm@absalon-hotel.dk

Beoordeeld op 26 mei 2019

- Inrichting : kleurrijk, sfeervol en met veel smaak ingericht
- Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel
- Beschikken over een terras aan de voor- en achterkant
- Kamer : kraaknet (Enig minpuntje : geen airco maar ramen kunnen open, da's de reden dat we "heel goed" quoteren en niet "uitstekend"...)
- Ontbijt : ruime keuze (probeer de haring : die is supervers)
- Beschikken niet over een eigen restaurant maar hebben een bar (vlakbij zijn ontzettend veel restaurants en aan de balie geeft het personeel graag advies)
- Ligging is uniek : 2 minuutjes te voet van het centrale station (Kopenhagen H) en vlakbij het centrum
- Hebben een eigen fietsverhuur

Kamertip: Aan de achterkant : geen lawaai
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel, wat krappe gangen, maar heerlijke bedden. Leuk familie hotel vlakbij het station. Veel aandacht voor details. Maar ja planten en bloemen mogen net iets uitbundiger. Maar een erg leuk hotel, we hebben direct weer geboekt voor onze terugreis.

Datum van verblijf: mei 2019