12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik las wat beoordelingen over dat de boel verouderd zou zijn. Ik ben nu in mijn
kamer op de zesde etage en deze is helemaal nieuw. De badkamer, het bed, de vloerbedekking, alles is nieuw.
Het nieuwe bed is klein, erg zacht maar ik heb er heerlijk in geslapen afgelopen nacht. Dus het lijkt erop dat er is gerenoveerd. Het ontbijt was ook prima. Het enige dat ik er oud uit vond zien dat is de bank in de lobby.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig ingerichte lobby en nette maar eenvoudige kamers. Het hotel ligt in het centrum van Kopenhagen en is prima te bereiken met de trein. Het ontbijt is goed verzorgd en uitgebreide keuze. Kortom prima plek om de stad te verkennen

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Bedank 570.414.586
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel moet echt gerenoveerd worden.
Het ziet er niet gezellig uit en de kamers zijn prijzig. Dit is het geld zeker niet waard. (€167!) De douche is niet fijn en de kamer is klein. Het ontbijt was wel goed. Dit is in het naastgelegen restaurant.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
8 mei 2015 beoordeeld

Prachtige locatie. Prima kamers. Heerlijke douche. Zeer schoon!! Personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Ontbijt is goed en word telkens aangevuld ongeacht de eindtijd van het ontbijt. De kamers worden op tijd opgemaakt.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
6 januari 2013 beoordeeld

Het hotel is redelijk, dat wil zeggen goede bedden, simpel maar goed ingerichte kamer, redelijk ontbijt, vriendelijk personeel. Het enige nadeel van dit hotel is naar mijn mening de douche. Deze was beschimmeld, omdat er nauwelijks tot geen ventilatie mogelijk is en het afvoerputje voor het douche water zat onder de wastafel, waardoor de hele douche onder water stond na afloop.

Kamertip: Kamers aan de achterkant liggen aan een galerij met uitzicht op een kantoorgebouw, maar zijn relatief rustiger dan aan de voorzijde bij de drukke straat
  • Verbleef: december 2012, reisde met vrienden