“Goedkoop mexicaans eten met heerlijke cheesecake”
Beoordeling van Slice of San Francisco

Slice of San Francisco
Geclassificeerd als nr. 1 van 64 Dessert in Kopenhagen
Dineropties: Ontbijt, Afhalen
Wijk: Indre By (binnenstad)
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk restaurant als je ergens in Kopenhagen goedkoop wilt eten. Het zijn erg grote porties en vooral de cheesecake als nagerecht is echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Moet je bezoeken voor prima home made Mexicaans eten. Heerlijk eten voor een prima prijs. Niet vergeten cheesecake als nagerecht te nemen.

Datum van bezoek: oktober 2017
TripSlice2014, Owner van Slice of San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Hi Tripadvisor-
I've used so much time trying to figure out how to contact you in regards to special closing days, but don't know how to do it- i've searched several times, i hope you can help me.
The café will be closed on friday, october 13th (Kulturnat in Copenhagen) and instead extra open on Sunday, october 15th from 12 noon to 7pm (kl. 19). I would love to have this posted- i get SO MANY customers who have found me through this great platform;)).

I also will be closed for Christmas vacation, from sunday, december 24th to monday, january 1st. I will be open again january 2nd.

I would really like to post these two important messages now, is there a way i could do this? I really appreciate any help.
Kindest Regards,
Miriam Nielsen/Owner- Slice of San Francisco Café ;))

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier fantastisch gegeten. Het ziet er gezellig uit. Warme ontvangst. Enthousiaste gastvrouw die live met veel toewijding heerlijke mexicaanse gerechten op tafel tovert. Als klap op de vuurpijl konden we genieten van een huisgemaakte cheesecake met overheerlijke appelkaneelchilisaus. Een aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2017
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. De hoge rating is zeker waar. Heerlijke tonijn gerechten. Ook de tortilla's zijn super. De porties zijn ruim voldoende. Onze buikjes waren ruim gevuld, vraagt ze of we cheesecake willen. We hebben toch een stuk geprobeerd. Met appel kaneel chilli saus. Wat een geweldige combi. Gelijk nog een stuk bij besteld. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was alleen in Kopenhagen en wilde even simpel en goedkoop iets lekkers eten. Dat is hier prima gelukt.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Slice of San Francisco bekeken, bekeken ook

In Slice of San Francisco geweest? Deel je ervaringen!