Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in Hotel SP34. Zeer vriendelijk personeel. Hele mooie en propere kamers. Goed ontbijt. Kortom, alles wat je maar nodig hebt.
Hotel ligt ook bijzonder goed. Op 10 min wandelen van Nørreport station waar je makkelijk heen kan vanuit de Copenhagen airport.

Datum van verblijf: januari 2020
Remillard, Direktør van Hotel SP34, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Dear jordygalvez

Thank you so much for all your kind words and thank you for sharing them!!
Welcome back anytime - hope you will find time ;-)

Pia & Co

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een centrale locatie in Kopenhagen. Dichtbij diverse bezienswaardigheden van de stad. Ook is er een metrohalte op loopafstand. Eigenlijk is alles goed te bewandelen binnen en in het centrum.

Dit hotel is stijlvol ingericht. De service vonden wij erg goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat je overal mee wil helpen. Het wijnuurtje tussen 17.00 en 18.00 is gezellig druk. Daarnaast zitten er in het hotel restaurants waar je ‘s avonds lekker kunt eten. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk! Veel keuze en een ideale start van de dag. Heerlijke biologische producten en een ruime keus aan koffie en thee. Indien wenselijk zelfs een glas cava bij het ontbijt.

De kamers hebben net zoals het hotel een Scandinavisch design. Lekker biologische thee op de kamer en een heerlijk bed. Wij raden dit hotel aan iedereen aan. Gezellige ambiance en een goede prijs kwaliteitverhouding. Mogelijk vinden mensen het prijzig, maar wat je krijgt voor je geld is wel in verhouding. Kwaliteit is goed en er is veel zorg en aandacht aan besteed.

Datum van verblijf: februari 2019
Remillard, Direktør van Hotel SP34, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Dear moniquev538

Thank you so very much for the very nice Review and most of all, thank you for sharing…

The best judges are always our guests and it is a pleasure to see that all we do Works... and that our efforts are valued.

Again, we appreciate your words and do hope to welcome you back again…

Beoordeeld op 19 november 2018

Op goed geluk dit hotel geboekt voor een nachtje Kopenhagen. Het hotel ligt in een straatje, ongeveer een kwartiertje lopen van het Centraal Station. Bij binnenkomst meteen een vriendelijk welkom vanachter de receptie. Het hotel ademt de sfeer van een echt design hotel, leuk en modern ingericht met een strakke lobby. Alles is niet overdadig groot, maar wel sympathiek. En dat geldt eveneens voor de kamer die wij hadden, op de 4e en bovenste verdieping. Voor toch wel een serieus bedrag van 1.000 Deense Kronen een echt een kleine zolderkamer met twijfelaar van 1,40 meter, maar keurig ingericht. En een nette badkamer, ook leuk en modern ingericht. Alles prima voor één of twee nachten, maar voor een langer verblijf is een ruimere kamer aan te raden. Zoals gezegd is de gastvrijheid top, wat vooral ook tot uiting komt in het wijnuurtje van 17.00 tot 18.00 uur, waarbij alle gasten gratis de heerlijke Portugese (ONE) huiswijn krijgen aangeboden. Dat was overigens ook het enige moment dat het druk was in de lounge. Ontbijt hebben wij niet geprobeerd, omdat wij al om 07.00 uur naar de luchthaven vertrokken . . . maar er stond wel gratis take-away coffee bij de receptie. Het hotel zelf heeft geen restaurant, maar je kunt binnendoor naar het naastgelegen Vaekst, een prima restaurant, dat beslist een aanrader is.

Kamertip: Neem niet de kleinste kamer en vergeet het wijnuurtje niet!
Datum van verblijf: november 2018
Remillard, Direktør van Hotel SP34, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2018

Dear Ronald 5531

Thank you so very much for your review - thank you for sharing. We are so happy to see that you experienced excactly what we aim for... it is always nice to be confirmed in what you are doing...

Always another welcome back to one of Copenhagens' best Boutique Hotels...

Regards

Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft een goede ligging waardoor alles vlot bereikbaar is. We hadden een kamer op eerste verdiep aan de binnenkoer. Elke morgen werden we rond 7u wakker door het lawaai van containers die werden versleurd. Het comfort van het bed was ook ondermaats. Hierdoor was van uitslapen op vakantie geen sprake. De kamer had ook zeer weinig opbergruimte voor je zaken weg te steken. Voor deze prijs hebben we al veel betere hotelkamers gehad. Spijtig want we keken nochtans uit naar dit hotel

Datum van verblijf: november 2018

Dear sebastiaan D

Thank you, we appreciate your review and your comments as they do help us getting better...
We are a city centered hotel, but do have agreements about what time the pick up of containers are carried out so... and, next time you visit, please never hesitate to ask and let us know if you require a larger or more quiet room. We are here to serve you - welcome back!!!
Regards

Beoordeeld op 13 september 2018

We hebben hier zeven overnachtingen gehad om de stad Kopenhagen te kunnen verkennen. Bij de incheck werd ons een upgrade naar een suite aangeboden. Nadat we de kamer hadden bekeken hebben wij de upgrade aangenomen. Let op: de prijs hierover is onderhandelbaar :)
In de upgrade was begrepen: gratis parkeren in de Q-park parkeergarage, gratis koffie, thee, fris, bier en wijn, gratis extra's bij het ontbijt. Dit zowel in de lounge als in de kamer (room-service).
Het ontbijt bestaat uit een buffet met voldoende keus. Voor extra's (gebakken ei, spek, worstjes, etc.) zou moeten worden bijbetaald, tenzij de upgrade is geaccepteerd.

Hotel is gelegen in een wijk met veel restaurants in de directe omgeving. Goed eten voor een redelijke prijs. Al met al hebben iwj ons prima vermaakt.

Kamertip: Als de upgrade wordt aangeboden: bekijk eerst de aangeboden kamer. Prijs van de upgrade is onderhandelbaar!
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
PiaR468, Direktør van Hotel SP34, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Dear Chris_RedZy

Thank you so much for your review. We always appreciate it when our guests take the time to give us their feedback.

I am happy to hear that you enjoyed your stay and that you benefited from your up-grade.

Again I thank you for your feed-back – we hope to be able to welcome you back - hopefulle you got our Brochner's Friends card...