Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Kletsnat toegekomen in hotel. Je wordt naar de balie geroepen en eerste wat men je toesnauwt is creditcard. Vervolgens kan je kletsnat uitzoeken hoe de lift werkt. Geen vriendelijk woord of onthaal, geen koffie om op te warmen. Allemaal zeer onpersoonlijk. De kamer zelf was vast tapijt. De foto parketvloer. Hopla om pilletjes voor allergie. Alvast een rotstart in Kopenhagen in dit hotel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 november 2019

Zeer goed , een rustig up to date hotel. Mooie design kamer maar het bad vertoonde schimmel aan de rand. Dit stemde niet overeen met de rest van de kamer. Het onthaal was super bekwaam en vriendelijk. OOk de bagage kon je na uitchecken nog beveiligd in het hotel laten, heel interessant.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goed gelegen naast shoppingcentrum en niet ver stappen van het centrum. Ze verhuren ook fietsen aan 150dkk/dag.
Parking extra te betalen, ook 150dkk/dag.
Kamers zijn mooi maar niet heel groot. Wij hadden twinbeds en deze waren slechts 80cm breed wat een beetje jammer was. Er zijn wel verschillende soorten hoofdkussens aanwezig in de kamer wat wel leuk was.
Ontbijt is in heel aangename ruimte met zicht op het water en is zeer verzorgd en met uitgebreide keuze.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2019

We verbleven in een propere kamer. Deze was niet zo groot, maar alles was prima in orde. De ligging was ook goed. Vlakbij het station en het winkelcentrum en op wandelafstand van het stadscentrum. Fijn verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

We hebben er 7 nachten verbleven, wat veel is voor een citytrip, en waren heel tevreden. Mooi en proper hotel aan het water. Als het mooi weer is zie je de mensen zwemmen in het water. Het ontbijt was goed, veel keuze. De kamer was goed, niet te klein, we sliepen langs de straatkant( het is niet het mooiste uitzicht, langs een drukke baan,...)maar dat was voor ons geen probleem, als je het raam sluit heb je geen last van geluidsoverlast, ze vroegen bij het inchecken of we niet langs de waterkant wilden verblijven (en er stond ook nog een kaartje op de kamer om eventueel naar de waterkant te "verhuizen ".Er zijn ook 2 panoramaliften, met mooi zicht op de rivier.
Ontbijten kan buiten aan het water, heerlijk.
Tenslotte nog even vermelden dat Kopenhagen een geweldige stad is, zeker bij mooi weer, iedereen springt en zwemt daar in de rivier.
Conclusie: zowel hotel als stad een absolute aanrader!!!!!

Kamertip: Langs het water zal het rustiger zijn, maar er was voor ons geen probleem om langs de straatkant te slapen .
Datum van verblijf: juli 2019