Beoordeeld op 11 oktober 2019

We verbleven in een propere kamer. Deze was niet zo groot, maar alles was prima in orde. De ligging was ook goed. Vlakbij het station en het winkelcentrum en op wandelafstand van het stadscentrum. Fijn verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

We hebben er 7 nachten verbleven, wat veel is voor een citytrip, en waren heel tevreden. Mooi en proper hotel aan het water. Als het mooi weer is zie je de mensen zwemmen in het water. Het ontbijt was goed, veel keuze. De kamer was goed, niet te klein, we sliepen langs de straatkant( het is niet het mooiste uitzicht, langs een drukke baan,...)maar dat was voor ons geen probleem, als je het raam sluit heb je geen last van geluidsoverlast, ze vroegen bij het inchecken of we niet langs de waterkant wilden verblijven (en er stond ook nog een kaartje op de kamer om eventueel naar de waterkant te "verhuizen ".Er zijn ook 2 panoramaliften, met mooi zicht op de rivier.
Ontbijten kan buiten aan het water, heerlijk.
Tenslotte nog even vermelden dat Kopenhagen een geweldige stad is, zeker bij mooi weer, iedereen springt en zwemt daar in de rivier.
Conclusie: zowel hotel als stad een absolute aanrader!!!!!

Kamertip: Langs het water zal het rustiger zijn, maar er was voor ons geen probleem om langs de straatkant te slapen .
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 november 2018

Nette kamer, stevig bed dat vrij kort is. Het bad was niet schoon. In het hotel gegeten voor lunch en diner. 's-Middags bij een vriendelijke ober gevraagd om een vegan gerecht. De enige mogelijkheid was een risotto, waar later toch kaas in bleek te zitten. Bij het diner was deze risotto alweer de enige mogelijkheid. Toen ik aangaf deze al tijdens de lunch gegeten te hebben werd hier door de serveerster zeer onvriendelijk op gereageerd. Dit was het, of anders moest ik maar vlees of vis bestellen. Tijdens het voorgerecht (een mix van gerechtjes met ook salade) werd er voor mij geen bestek gebracht met daarbij de botte opmerking "u hoeft waarschijnlijk toch niets". Toen we na het diner in een rustig hoekje nog wat zakelijke dingen wilden bespreken werden we vriendelijk maar dringed verzocht in de bar te gaan zitten.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2018

We maakten een cruise vanuit Kopenhagen en omdat het handig is al een dag van te voren in de vertrekplaats te zijn, blijven we een nacht in een hotel. In Kopenhagen werd het dit hotel omdat het redelijk gunstig ligt midden tussen vliegveld en cruiseterminal. De ontvangst was efficiënt en vriendelijk, de kamer was klein, maar heel handig ingericht met een vouwdeur voor de kast , ramen die goed geopend kunnen worden. Nadeel het blauwe led-lampje dat alleen uitgaat als je de stekker uit het stopcontact trekt en het feit dat je in de badkuip moet klimmen om te douchen. Ontbijt is niet bijzonder, maar wel voldoende.

Kamertip: waterkant is rustiger en heeft een beter uitzicht
Datum van verblijf: mei 2018
alp_12, Gæsteansvarlig van Copenhagen Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Thank you for your most kind review. It is a pleasure to read your comments and we are very glad that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for your feedback on the room and breakfast.
We hope to be your choice of hotel for your next visit to Copenhagen.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, helaas is het uitzicht op het S tram station met bouwput niet bijzonder mooi.

Ook kan de drukke weg voor wat geluidsoverlast zorgen.

Het ontbijt was prima en compleet, echter verzuimde het personeel om de tafels tijdig af te ruimen.

Direct naast het hotel is een mooi winkelcentrum gelegen, waar je ook prima kunt eten zoals bij Liberty Burgers & Grill.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
alp_12, Gæsteansvarlig van Copenhagen Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Dear M v
Thank you for your review. We will look into the matters stated in your review. Please consider us for your next stay in Copenhagen!

Kind regards
Rie, booking