Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij het inchecken zijn we goed geholpen. Booking via booking.com was niet goed verlopen maar met een kleine upgrade a €14 p.n. is het verholpen en konden we toch kamers met uitzicht hebben. Kamer is zeer klein. Op het hoofdsteun zit roze nagellak dat met enige inspanning wel te verwijderen zou zijn. In de (bad)kamer liggen op sommige plekken nog haren. De wc heeft geen toiletborstel. Douche is in bad en erg krap allemaal. Hotel is NIET ingesteld op honden. Het hotel is ook niet ingesteld op familie of vrienden bezoeken. Bij het ontbijt of in de lobby is het onmogelijk een plek coor vier te vinden. Honden zijn ook in de bar niet welkom. Waardoor je dus eigenlijk nergens gezamelijk kunt verblijven. Personeel zeer onvriendelijk en Marilyn spande de kroon. Toen we onze te teleurstelling wilde uiten kregen we tot tweemaal een uitbrander en kwam na een kwartier nog een keer ons storen om haar punt te maken. Ontbijt is prima.alhoewel ook hier slechte bediening. Tafel wordt niet afgeruimdt. Bekers zijn vies en op een dag ontbraken ook alle bordjes bij het buffet. Na ze daarop gewezen te hebben, werdt dit ook niet hersteld.

Datum van verblijf: mei 2018
alp_12, Gæsteansvarlig van Copenhagen Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Dear Silvan K,

Thank you for your review. We will look into the matters stated in your review. We do welcome dogs at our hotel, but it is true we do not allow them in our bar/restaurant due to health department rules. Despite your experience we hope to welcome you back in the future in order to make your next stay better!

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Verwacht geen hotel midden in het centrum van Kopenhagen. Kamers zijn goed, schoon en ontbijt is zeer uitgebreid. Een prima zakenhotel om in te verblijven. Restaurant met uitzicht op één van de haventjes. Geen spijt van!

Datum van verblijf: mei 2018

Dear Berry P,

Thank you for your kind review. Our hotel is not located in the city center, but we are only one stop away by train, and in the future we will also have a metro stop close to the hotel.
We hope to welcome you back in the future.

Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel nabij station. Moderne inrichting. Gelegen aan het water. Prima om een fiets te huren en naar centrum te fietsen. Heerlijk ontbijt ruime keuze. Schone kamer alleen weinig stopcontacten naast bed. Waterkoker op de kamer. Prima bed en heerlijke douche. Vriendelijk personeel .

Datum van verblijf: april 2018

Dear Marijke V.

Thank you so much for a great review. It is good to read from your review that you enjoyed your stay and our bike rental.

Thank you for all your kind comments - we hope to have the pleasure of your visit again.

Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen in de haven, naast een grote shopping mall. Na een wandeling van ongeveer 20 minuten sta je in het centrum. Prima kamers met een bad en een goed bed. Ontbijt is vers en er is veel keus.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
alp_12, Direktør van Copenhagen Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Dear Dreamette,

Thank you for your kind review! I am glad you enjoyed your stay with us! We hope to be able to welcome you back in the future!

Beoordeeld op 18 januari 2018

Dit hotel is vrij groot en kan dus ook grote groepen ontvangen. Bediening is efficiënt en vriendelijk. Het restaurant is van zeer goede kwaliteit alhoewel men hier niet voorzien was op een grotere groep of verschillende kleine groepjes op hetzelfde moment, noch qua keuken, noch qua bediening. De ligging is iets buiten het centrum, net te ver om snel te voet te doen maar er zijn taxis voldoende in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
alp_12, Gæsteansvarlig van Copenhagen Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018

Thank you for your review!