Beoordeeld op 11 oktober 2017

We kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een kamer aan de achterzijde met balkon. Fijn, want het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. Bus stopt voor de deur, auto kun je nergens kwijt, uitladen was ook lastig daardoor. Fijne gratis badspullen en behulpzaam personeel. Leuke buurt met veel hippe winkels en restaurantjes.

Kamertip: Achterzijde is lekker rustig. Er zijn geen parkeerplaatsten en je loopt in 25 minuten naar hartje stad.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer goede verhouding kwaliteit/prijs. Heel vriendelijke ontvangst bij het inchecken, personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Kamers zijn niet heel groot maar mooi ingericht en heel proper, al het nodige is aanwezig. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en wordt constant aangevuld, zeker een aanrader. Telkens je het hotel verlaat of binnen komt is het personeel steeds heel vriendelijk en ze staan steeds klaar om iedere vraag te beantwoorden. Hotel ligt op wandelafstand van het centrum maar is ook heel snel bereikbaar via de bus die voor de deur stopt. In de buurt vind je heel wat goedkope maar superlekkere buitenlandse restaurants. Dit hotels is zeker 4 sterren waard. Een aanrader wanneer je Kopenhagen wil bezoeken!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Dit Hotel gekozen op grond van de TA beoordelingen. Ons eerste gevoel na het inchecken was gemengd.

De kamer was een stuk minder mooi dan verwacht. Tevens is de badkamer dringend aan een renovatie toe. Schimmel in de hoeken, een douchekop die op halfzeven hangt, geen mengkraan waardoor je jezelf staat te verbranden onder een loeihete straal of staat te sidderen in ijswater. Gooi er eens een nieuwe douchekop met mengkraan in, dan is de rest nog wel mee te leven.

We hadden een kamer aan de straatkant. Daardoor krijg je wel wat van het verkeer mee maar dat is zeker niet storend.

De medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en doen hun werk netjes.

Het ontbijt is echt geweldig. Alles "organic" met een giga assortiment broodjes, zoetigheden, kazen, cereals en beleg.

Al met al hebben we een prima verblijf gehad. Het is jammer dat de badkamer niet beter aansluit bij de rest van de ervaring. Dan was het zeker een uitstekend geweest!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 23 oktober 2015

Het was gewoon zeer aangenaam om hier te verblijven! Hele fijne sfeer, kleinschalig, geweldig ontbijt.... Gewoon prijs/kwaliteit zeer goed! Locatie is wel wat buiten het centrum en niet echt aangenaam maar dat vergeet je helemaal eenmaal je binnen bent.
We zouden zeker nog eens terugkeren!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 24 september 2015

De Kamer was mooi, , strak minimalischtisch ingericht , ruim en authentiek.ik zat net onder het dak en dat was extra leuk. Opvallend is dat er geen kasten zijn !! De receptie is vriendelijk en attent.het ontbijt is erg uitgebreid met veel gezonde keuzes. Goede locatie en goede verbinding naar de rest van de stad toe. Soms een beetje lang wachten op 1 van de 2 liften , maar naar beneden ben je zo met de trap.

Kamertip: Bovenin is er een mooi uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken