Beoordeeld op 6 november 2019

Het grootste pluspunt van het hotel is de locatie. Zeer centraal gelegen in een leuke buurt, op wandelafstand van verschillende andere wijken in Kopenhagen. De kamers zijn erg klein maar verzorgd en schoon. Het enige minpunt was de temperatuur van de kamer, die voor ons te hoog was om te slapen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We hebben genoten van ons verblijf en zouden nog eens terug gaan.

Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Modern hotel met basis accomodaties, op een top locatie. Vanuit dit hotel ben je vlakbij de metro, Nyhavn, een groot aantal leuke restaurants, winkelstraten ,....De kamers zijn beperkt in oppervlakte, maar groter is niet nodig wanneer je toch in deze mooie stad wil vertoeven.

Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Kregen de veel te hoge temperatuur niet laag genoeg. Niet heel prettig icm een dik dekbed. Sliep hier slecht door. Verder is alles echt helemaal top, als je van warm houdt zeker gaan! De locatie tov het centrum is ook helemaal goed.

Beoordeeld op 23 oktober 2019

Modern hotel, zeer vriendelijke medewerkers. De kamers zijn inderdaad niet groot, maar voor zo'n kort verblijf (4 dagen) prima te doen. Prima ontbijtbuffet en beneden in de centrale hal mogelijkheid om een drankje of kleine snack te kopen. Wellicht ook leuk geweest als er een kleine bar zou zijn, er zitten 's avonds toch vrij veel mensen beneden in de hal.....Wake up Borgergade ligt ca. 10 minuutjes lopen vanaf het metrostation en binnen 5 minuutjes sta je midden in het mooie centrum.
Zeker de moeite waard om terug te komen!

Kamertip: Wij zaten aan de achterkant van het hotel. Zeer rustig.
Beoordeeld op 15 september 2019

De kamers zijn zeer klein, we hadden de sky view,geboekt,geen enkele kast aanwezig, dat is in onze Belgische gebruiken ..ongebruikelijk,Ook is de prijs redelijk duur,maar de ligging was wel ideaal,vlak in het centrum,alles op wandel afstand.

Datum van verblijf: september 2019
KirilKotevski, Gæsteansvarlig van Wakeup Copenhagen, Borgergade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Dear janlisette

Thank you very much for taking the time to write us a review - it truly is of great value to us.

We are also very pleased that we have lived up to your expectations in terms of location.

However, we are sorry that we have not lived up to your expectations in relation to room size and view - We will definetely take that to consideration.

We hope that we will have the opportunity to welcome you again at Wakeup Borgergade.

Yours sincerely
Team Wakeup /Malte