“Absolute aanrader!”

US$ 258,71*
Vanaf
Private Walking Grand Tour in Kopenhagen
Geclassificeerd als nr. 2 van 239 Tours in Kopenhagen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden thuis al bekeken dat we de 90 min. tour wilden nemen en dat op de eerste dag wilden doen.

De tour was heel onderhoudend en humoristisch. De gids Daniël deed dit op een vlotte en zeer duidelijke manier in het Engels.

De duur van de tour was goed, mocht zelfs langer zijn vandaar dat we bekijken om ook de grote tour van 3 u. Te doen. Goed wandeltempo, zeker niet te snel en regelmatig wat uitleg.

We stopten net voor Christiania en bezochten dit op eigen houtje, wat zeker te doen was en je liep er ook niet echt verloren.

Fijne wandeling om op de eerste dag te dien! Zeker een aanrader.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij mijn kamergenoot uit mijn hostel hieraan meegedaan. Onze guide Luis was grappig, vertelde veel over de achtergrond van bepaalde dingen en had een lekker tempo. Niet te langzaam, maar ook zeker niet te snel. Hij hield rekening met de kou door de tour van drie uur, in ongeveer 2,5 uur te doen. Grote aanrader!

14 maart 2018 beoordeeld

We hebben op dag 2 de grote tour van Copenhagen gedaan met de Australische gids Daniel. Echt een aanrader! Wat een vlotte, toffe man. Hij spreekt heel duidelijk en maakt veel grapjes dus de 3 uur vliegen voorbij.
Op dag 3 deden we de Christianshavn Tour met Jarrod, ook een Australiër. Hoewel hij ook heel vlot en grappig was, vonden wij hem iets minder goed verstaanbaar. Ook de tour op zich was voor ons minder interessant. Wij wisten namelijk niet dat groepen niet binnen mogen in de hippiecommune Christiania. Dus de gids dropte ons op +/- 200m van de ingang na de wandeling. Hadden we dat op voorhand geweten, dan waren we op eigen houtje naar Christianshavn geweest.
Dus ik raad de grote tour van Copenhagen zeker aan, de Christianshavn Tour niet.

Bekijk meer beoordelingen
31 december 2017 beoordeeld

Namiddagwandeling met tourgids Jarod (een Australiër die al 7 jaar in Denemarken woont). Zeer onderhoudend en grappig. Een aanrader.

Reizigers die Copenhagen Free Walking Tours bekeken, bekeken ook

In Copenhagen Free Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!