“Geweldige sushi - organisatie kon beter”
Beoordeling van Sticks'n'Sushi

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Binnenstad van Vesterbro
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is aangeraden als je zeker wilt zijn van een plaats in het restaurant bovenaan hotel Tivoli op de 12de verdieping. De sushi is ge-wel-dig, uit mijn ervaring de lekkerste ooit geproefd te hebben. Door de drukte was de organisatie wat kwijt, je had de bediening een paar keer moeten terugroepen vooraleer ze je bestelling kwamen opnemen. Een super ervaring met een mooi uitzicht op de stad!

Datum van bezoek: augustus 2018
SticksNSushi, Gæsteansvarlig van Sticks'n'Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Ruben,

Thank you for your lovely review.
We highly appreciate you taking your time to write about us.
It is great to hear that you had a nice experience at our restaurant.

We are of course sorry that you had to wait on the phone. We will let our restaurant know about this.

We hope to welcome you on another occasion.

Kind regards
Sticks’n’Sushi

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor sushi liefhebbers een must om te bezoeken. Mooi opgemaakte sushi schotels en een uitgebreide keuze. Zoals alle restaurants in Kopenhagen is ook dit restaurant flink aan de prijs. Maar fan heb je ook wat!
Geweldig uitzicht en een gave balkonsetting mocht je hier met mooi weer terechtkomen. Bediening een beetje stug. Altijd erg druk dus reserveren is echt nodig. Voordeel als je in hotel Tivoli logeert: room service!! Bestel het vanaf je kamer en het wordt snel bezorgd.

Datum van bezoek: november 2017
SticksNSushi, Gæsteansvarlig van Sticks'n'Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

Wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, über uns zu schreiben.

Vielen Dank für die lobenden Worte. Wir werden Ihre Bewertung an das Restaurant-Team weiterleiten. Sie wird gut bei ihm ankommen.

Wir freuen uns auf ein Wiedersehen bei Sticks'n'Sushi.

7 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten! We kozen het 'perfect day' menu en dit was een lekkere variatie van sushi en andere hapjes. Vooral de sushi met eend vonden we erg lekker! Daarna nog een toetje genomen, dit zag er allemaal erg lekker uit, ze adviseerden 3 stuks per persoon omdat het hele kleine gerechtjes waren. Maar het vulde allemaal wel enorm dus met z'n 2en kun je er ook prima 3 delen.. Daarna nog een drankje buiten gedaan met mooi uitzicht over de stad. Je kunt het beste even vooraf online reserveren, wij deden dit 's morgens nog voor dezelfde dag (een zondag) en toen waren er nog meerdere tijden beschikbaar. Het is geen plek om goedkoop sushi te gaan eten, maar zeker de moeite waard! Wij waren 177 euro kwijt voor het menu, nagerecht en fles wijn.

Datum van bezoek: augustus 2017
15 december 2016 beoordeeld

Op de 8e etage tref je een Sushi bar met een fantastisch uitzicht en heerlijke sushi. Een prima restaurant met heerlijke zitplaatsen.

Datum van bezoek: december 2016
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen toevallig bij het Tivoli hotel en congress center waar Sticks n Sushi zat, bleek het boven in het pand te zitten! Het uitzicht is fantastisch en het eten echt heel erg goed! We zaten aan een soort bar met zicht op de open keuken. Heerlijke avond gehad, wij gingen voor 'the perfect day', dit bleek voor ons de perfecte keus, meer dan genoeg en veel variëteit in de hapjes, koud en warm. Aanrader!!

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Sticks'n'Sushi bekeken, bekeken ook

In Sticks'n'Sushi geweest? Deel je ervaringen!