Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

SKT. Petri is een mooi hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, gelegen op een goede locatie in het centrum. Verscheidene kastelen, paleizen en musea zijn op loopafstand bereikbaar.
Wil je per se een bad of een normale douche, vraag daar dan naar wanneer je je kamer boekt. Sommige kamers hebben een ligbad, andere een ligbad met glazen schot zodat je in het bad staand kunt douchen en weer andere kamers hebben een inloopdouche.
Het hotel is goed onderhouden en stijlvol, ontbijt uitgebreid met veel gezonde keuzes. Verschillende kranten liggen klaar om te lezen tijdens je ontbijt. Als je een kamer hebt in de buurt van de conferentieruimtes kan het rumoerig zijn.
Nog iets om op te letten is of je kamer glasgordijnen heeft. Mijn kamer aan de voorkant had dit niet en keek uit op de universiteitsgebouwen waar je professoren op hun kantoren kon zien overdag. Andersom konden zij mij ook zien. Achteraf bleek dat bij anderen in mijn gezelschap op hun kamer ook zo te zijn. Later kreeg ik van het hotelmanagement te horen dat elke kamer privacy gordijnen zou moeten hebben (uiteraard waren er wel verduisterende gordijnen voor 's avonds/'s nachts).
Laatste tip: vraag om slippers bij de receptie, hoef je dus niet in je koffer mee te nemen.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor van Skt Petri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Beste HCornelissen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij te kunnen vernemen, dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons in Kopenhagen. De receptie staat altijd klaar om u te assisteren met elke wens die u ook mag hebben, en we zullen altlijd onze uiterste best doen om u naar tevredenheid te helpen. Voor een volgend verblijf, aarzel dan ook niet om een kamer op een hogere etage te verzoeken.

We kijken ernaar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen bij SKt. PETRI.

Front Office Supervisor

Beoordeeld op 28 maart 2018

Zeer vriendelijke check-in, upgrade naar junior suite aangeboden gekregen. Prachtige kamer met vrij gebruik minibar.
Ontbijt à la carte uitstekend.
Storend geluid op de kamer. Slaande deuren of lift?
Heel centraal gelegen, metro op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2018
Josephine J, Guest Relations van Skt Petri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

Dear Frans V,

Thank you so much for your wonderful feedback and recommendation, it is very much appreciated. We are grateful for the lovely words and I am so pleased to read you enjoyed your stay with us!
Regarding the noise; I apologize for the inconvenience which may have appeared and can recommend to contact our Front Office Team if any problems appear during your stay. Then we can do everything in our power to solve it right away.

We truly look forward to welcoming you back to the SKT PETRI hopefully very soon.

With kind regards,

Josephine Jul
Guest Relations
SKT PETRI

Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

We komen pas terug van een citytrip in Kopenhagen waar we verbleven in hotel Skt Petri. De kamer was heel comfortabel met een mooi uitzicht op de stad, het ontbijt heel lekker en super uitgebreid, ook s'avonds hebben we er werkelijk goed gegeten in een aangenaam en rustig kader . Top service op alle niveaus! Een aanrader, absoluut. Ook dicht gelegen bij veel bezienswaardigheden, restaurants : we hebben alles te voet gedaan.

Datum van verblijf: maart 2018

Dear Martine V,

With kind regards,

Josephine Jul
Guest Relations
SKT PETRI

Beoordeeld op 22 februari 2018

Een fijn hotel in het oude centrum van Kopenhagen. Leuke en comfortabele plek om een aantal dagen te verblijven. Op enkele minuten lopen van metro/treinstation Nörreport. De Ströget winkelstraat ligt op 200m afstand.
Zeer gastvrije ontvangst op de dag van aankomst (dank je Elina). En een mooie en rustige kamer op de 4e etage die voorzien was van alles wat een reiziger wenst.
Het ontbijt op de 1e etage is ruim voorzien van allerlei lekkers. Er kan een goede bodem worden gelegd voor een interessante dag Kopenhagen bekijken.
Al met al heb ik het in het Skt. Petri goed naar mijn zin gehad. Wellicht tot een volgende keer?

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator van Skt Petri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Beste Hermanus H,

Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf bij SKT. PETRI. Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in het centrum van Kopenhagen en Elina u in het bijzonder goed heeft kunnen helpen.

Wij kijken ernaar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen bij SKT. PETRI.

Guest Relations Coordinator

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Net terug van een korte stedentrip Kopenhagen. Dit hotel is een goede plek als je centraal wilt zitten want praktisch alles is op loopafstand bereikbaar. Persoonlijk vond ik de badkamer niet 5sterren waardig, douchen in een bad als je bijna 2 meter bent is niet comfortabel. Verder prima hotel grote centrale bar waar je even kunt ontspannen na een dag shoppen of cultuur.

Datum van verblijf: oktober 2017
Sebastiaan_FvK, Guest Relations Coordinator van Skt Petri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2017

Beste Youri-Lieberton,

Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf bij ons bij SKT. PETRI. Wijn zijn blij te vernemen, dat u een fijne tijd heeft gehad bij ons in Kopenhagen. Voor uw volgend verblijf, aarzel niet om een kamer met een douche te verzoeken. Wij zullen er alles aandoen om uw verzoek in te willigen.

Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen bij SKT. PETRI.

Guest Relations Coordinator