Beoordeeld op 4 november 2019

Als er iets 10/10 scoort in deze review, dan is het de ideale ligging binnen Kopenhagen: Grenzend aan het Radhus, op een scheet van Tivoli, 2 minuten van het centraal station, om te gaan shoppen steek je het plein over en ben je in Stroget.

De kamers waren redelijk klein, maar moder, proper en voorzien van al wat nodig is. Idem voor de moderne badkamer.
De enige twee minpuntjes waren de slechte isolatie van de ramen voor wie aan de straatkant een kamer krijgt en een naar mijn inziens smal bed. Ik vond het ook vreemd dat er geen lichtknop is aan het begin van de kamer. Dat maakt dat je bijna automatisch het licht van het nachtlampje laat branden (hetwelk niet op een knop circuit zit). Vreemd?

Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig. Wil je gaan ontbijten hou er dan rekening mee dat het heel druk kan zijn. Probeer de hele of halve uren te vermijden want dan is het net of iedereen op hetzelfde moment heeft afgesproken. De beperkte ruimte van de eetzaal zorgt dan voor lange aanschuifrijen.Wij zijn steeds net iets na 8 geweest en toen viel het nog mee, maar ojee voor diegenen van 8u30, dat was drummen. Het ontbijt heeft een beperkte keuze maar is heel goed van kwaliteit en wordt continu aangevuld.

Kamertip: Vraag om een kamer die niet aan de straatkant ligt! Vermijd een kamer in de gang naar de ontbijtruimte (6de verdiep)
Datum van verblijf: november 2019
Jakob E, General Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Dear evanschil
Thank you for your review.

It is a great pleasure to know that you enjoyed the central location of the hotel, which makes sightseeing and exploring very convenient.
We do have rooms facing our back yard which are more quiet, and you are always welcome to request for this, then our staff will do their utmost to accommodate it.
We hope to have the pleasure of welcoming you back some other time.

Best regards,

Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier vanaf Hemelvaartsdag tot en met 2 juni 2019. Het hotel ligt vlakbij (loopafstand) het centraal station voor mensen die met de trein komen. Verder zijn de meeste bezienswaardigheden in het centrum goed lopend te bereiken, zelfs de Nyhaven. Het hotel ligt verder op korte afstand van bus en metro. Het hotel is netjes en enigszins luxe ingericht, de kamers zijn echter niet groot, maar praktisch. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is buffet en er is voor iedereen iets te vinden om te ontbijten. De volgende keer boeken wij dit hotel weer.

Datum van verblijf: juni 2019
Jakob E, General Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear Harm2013
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and delighted that you would stay with us again.
We look forward to your next stay.
Best Regatrds

Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is een prima hotel maar de bedden zijn kort en smal en bestaan uit twee aparte eenpersoonsbedden. Deze zijn erg zacht en de indruk bestaat dat deze gewoon versleten zijn. Er lag onder de matras een houten plank die er echt niet hoorde maar desondanks was de matras heel zacht en onstabiel. Een andere kamer gekregen tegen meerprijs maar hier de zelfde bedden. Gezien de prijs mag er een fatsoenlijk bed verwacht worden. Verder niets mis met het hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Jakob E, General Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Dear BLBNBLD
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, even though the beds were not to your liking.
We offer a double bed or a twin bed in all our room types. Please feel free to request which type of bed you prefer.
Our matresses were replaced 2 years ago, so I am sorrhy to read that you feel that they were worn out.
Bets Regards

Beoordeeld op 30 januari 2018

Centrum van Copenhagen is makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld. Je neemt gewoon de metro naar Norreport in het centrum van Copenhagen. Deze metro rijdt dag en nacht. Hotel ligt bij het stadhuis.
Alles is in de buurt. Valk bij alle winkelstraten. Aan het eind van de winkelstraten kom je bij Nyhaven.
Hotel kamers zijn comfortabel. Vraag een kamer aan de achterkant. Is lekker rustig.
Aan de voorkant is een drukke weg. Veel verkeerslawaai.
Personeel in het hotel is niks te veel. Topservice. En als je wil uitslapen, dan zetten ze een tas met alle benodigheden voor de deur. O.a. handoeken zeep, wc papier. Goede service. Heb ik nog nooit in een ander hotel gezien!!

Kamertip: rustige kamers aan de achterkant van het hotel. Vraag er naar. Vinden ze geen enkel probleem.
Datum van verblijf: oktober 2017
TheSquare, General Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Dear Geraldo5915
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and will be sure to pass along your compliments to the entire staff.
We hope to have the pleasure to welcome you back someday.
Best Regards

Beoordeeld op 31 oktober 2017

Zeer aangenaam hotel, pal in het centrum. Ligt op wandelafstand van het centraal station, Tivolipark en de winkelstraten. De kamers waren zeer goed onderhouden en stil, ondanks de vele café's in de buurt. Het ontbijt is ook zeker zijn geld waard.

Datum van verblijf: oktober 2017
TheSquare, Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Dear Tom R
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and that you enjoyed our breakfast.
We hope to be able to welcome you back someday.
Best Regards
Ali Özdemir