31 oktober 2017 beoordeeld

Zeer aangenaam hotel, pal in het centrum. Ligt op wandelafstand van het centraal station, Tivolipark en de winkelstraten. De kamers waren zeer goed onderhouden en stil, ondanks de vele café's in de buurt. Het ontbijt is ook zeker zijn geld waard.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
TheSquare, Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Dear Tom R
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and that you enjoyed our breakfast.
We hope to be able to welcome you back someday.
Ali Özdemir
Restaurant Manager

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The Square is een goed zakelijk hotel. De gemeenschappelijke ruimtes zijn modern en stijlvol, de kamer een tikje ouder en wat meer versleten. Bed, douche en wifi zijn in orde, zij het dat de douche boven het bad zit. Foutje was wel dat mijn kamer na de eerste dag niet werd schoongemaakt.

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
TheSquare, General Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Dear Baim54
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us.
I am sorry that your room was not cleaned after the first day. This should not happen, and I will be sure to follow up on this.
Jens Wittendorff
General Manager

2 mei 2017 beoordeeld

Ik verbleef hier zakelijk. Prima kamer. Leuk dat je bij een corporate contract een voucher krijgt om te besteden in bar, restaurant of mini-bar. Liftdeuren wat onhandig met open doen. Ontbijt was ok, niet overweldigend. Prima service.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
TheSquare, Manager van The Square Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear Seth H
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and hope to see you back.
Helle Salling Røber
Reservation Manager

2 mei 2017 beoordeeld

Zeer goed en mooi hotel. Moderne, geluidsdichte kamer met alle comfort, vlakbij station en centrum. Ontbijt zeer uitgebreid. één minpuntje; het raam konden we niet laten opstaan omwille van lawaaierige koelinstallatie op het binnenplein, maar er is airco. Vriendelijke receptive waar we ook fietsen konden huren.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden

Dear evabelgium2016
Thank you for your review.
I am glad that you enjoyed your stay with us, and hope to be able to welcome you back another time.
Helle Salling Røber
Reservation Manager

10 november 2016 beoordeeld

Centraal gelegen hotel voor te winkelen of naar Tivoli. Ideaal voor een stedentrip. Parkeergarage heeft het hotel niet maar hebben een deal met een garage dichtbij. Niet echt goedkoop. Maar verder een goede service. Personeel in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dichtbij hotel is gracht waar veel wordt hardgelopen dit voor de joggers.

Kamertip: Vragen naar een rustige kamer ik sliep nu op kamer 254 aan de weg zijde veel bus verkeer.
  • Verbleef: november 2016, reisde alleen