Beoordeeld op 18 december 2018

Bij binnenkomst kom je terecht in een prachtige sfeervolle ruimte die kunstig en trendy is ingericht. De Scandinavische stijl komt mooi naar voren en het personeel is heel vriendelijk en efficient. De kamer op zich was leuk ingericht en we hadden naast een heerlijk bed (oprecht lekkerste matras ooit) nog een bank en een bureau. Genoeg leefruimte dus. De badkamer was heel modern met natuurelementen en alle zeep en dergelijke waren ecologisch en roken heerlijk. Ook het wc-papier en de handdoeken waren 'organic', dit was een fijne bijkomstigheid. Toch waren en ook een aantal minpunten. Zo lieten de jaloezieën nog redelijk veel licht door, aangezien de straatlantaarns de hele nacht aan waren bleef het relatief licht in de kamer. Het zou fijn zijn als en verduisteringsgordijnen aanwezig waren geweest. Ook was de kamer best gehorig, nou zat onze kamer naast de lift, waardoor we vaak andere gasten hoorden langslopen. Ook geluiden van buiten kwamen de kamer binnen. Hoewel en veel leuke eetcafeetje's in de buurt zijn waar je kan ontbijten, was het jammer dat ontbijt niet inbegrepen zat in de (flinke) prijs van de kamer. We hebben echter ontzettend genoten van ons verblijf in dit hotel en zouden hier zeker nog een keer boeken. De locatie was top, naast het station, en we konden overal heen lopen. Al met al zijn we zeer positief over Axel, zeker voor een citytrip voor een koppel.

Kamertip: De hoekkamers zijn heel ruim en hebben een prachtig uitzicht op de omliggende architectuur.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

De ramen kunnen niet open, kamer is super warm en het enige wat verkoeling brengt is een ventilator die zolen why maakt dat je zelfs met oordoppen in moeilijk aan het slapen geraakt ik heb nog nooit zo warm hotel met zoveel lawaai geslapen en de hoofdprijs moet betalen ,hier kom ik nooit meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Wij hadden 3 dagen geboekt in een superior kamer om iets meer comfort en ruimte te hebben. De kamer was echter heel klein. Er was alleen een klapstoeltje om op te zitten en in het bed zat een grote kuil. Toen we een dag eerder zijn vertrokken en aangaven dat we niet zo tevreden waren werd er niet doorgevraagd, maar werd alleen de rekening gepresenteerd. Het personeel bestaat uit vriendelijke hipsters, maar de organisatie niet erg professioneel. Verder is het erg duur, ook voor Scandinavische begrippen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Het is een groot hotel, wat je aan de buitenkant niet ziet. Leuke binnentuinen. Ik had een kamer die uitkeek op de binnentuin. Een van mijn reisgenoten had een kamer aan de straatkant, wat erg lawaaierig bleek te zijn. Voor de tweede nacht kreeg hij een andere kamer.
De kamer was klein maar comfortabel, met een goed bed. De badkamer is heel erg klein, geen ruimte om toiletartikelen neer te zetten. Hiervoor heb ik de kofferplank buiten de badkamer gebruikt. Een simpele plank onder de spiegel had dit probleem kunnen oplossen.
Het ontbijt is heel duur, we hebben dat ook niet gebruikt. Er zijn goedkopere mogelijkheden in de buurt.
Het personeel was vriendelijk en efficient.

Kamertip: kamer aan de binnentuin is rustiger dan de straatkant
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

Een goed ontbijt, maar behoorlijk prijzig. De kamer op zich was OK; maar de badkamer was heel klein en een douche met een gordijn, dat is toch wat uit de mode. Bovendien lag mijn kamer aan een heel drukke straat, met 's ochtends veel lawaai van de wegenwerken en 's avonds heel veel lawaai van enkele nachtclubs wat verder in de straat. Kortom, het een en andere zou heel wat beter kunnen gezien de redelijk hoge prijs voor een overnachting.

Datum van verblijf: juli 2018