8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging is geweldig ten opzichte van het treinstation, Tivolipark en het centrum. Het hotel is eenvoudig, ligt in een Aziatische wijk en lijkt ook te worden gerund door Aziaten. Het ontbijt is rijkelijk en uitgebreid. Het personeel aan de receptie is vriendelijk, niet Aziatisch en Engels sprekend. Als je geen hoge verwachtingen hebt, is het een prima plek om de stad te bezoeken.

Verbleef: november 2017
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes hotel, kleine kamer, zeer kleine douche, ben vrij groot 1,95. Kunt dan alleen rechtop staan en staat met gezicht tegen de muur. De schakelaar van de lampen zijn zeer vreemd. Je moet met met de knoppen spelen om een lamp aan te krijgen. Bed ligt wel heerlijk. Vriendelijk personeel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel licht op 3 minuten lopen van het centraal station in Kopenhagen. Vanaf de airport makkelijk te bereiken dus met de trein. Het hotel is leuk en de mensen vriendelijk. Aangezien ik alleen was en hun nog echte één persoonskamers hebben vondt ik enkel de prijs iets te hoog.

Verbleef: maart 2017, reisde alleen
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten naar een locatie midden in Kopenhagen waar 'leisure'-time mogelijk was en waren blij met wat we dachten te vinden bij Starhotel.
We zijn misschien te kritisch, maar de info_ die ze gaven klopt niet met de realiteit.
Eenvoud en zakelijkheid voor een prijs waarvoor je wat meer luxe verwacht.
Onvriendelijk personeel in de ontbijtzaal die op een brusselse kermis lijkt.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
20 april 2016 beoordeeld

Vanaf het vliegtuig, de trein naar het centraal station nemen en na tien minuten ben je binnen twee minuten lopen in dit hotel.
Vriendelijke behulpzame receptie, ontbijt met voldoende keus .De kamer had niet al te veel stopcontacten en een kleine maar heerlijke douche. De Wifi in het hotel is matig maar in de lobby beter. Het hotel ligt in een straat met een dakloze/verslaafde opvang en s'avonds staan er prostitues maar wij voelden ons niet onveilig. Je kunt ook via een andere straat bij het hotel komen.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden