Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.397)
Beoordelingen filteren
1.397 resultaten
Waardering van reizigers
234
406
361
227
169
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
234
406
361
227
169
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.397 beoordelingen
Beoordeeld op 1 september 2019

Het hotel ligt op een top locatie en het ontbijt zijn prima. De kamers aan de ( te) kleine kant , hebben een kluisje en een klein koelkastje Het grootste probleem is ; De kamers hebben geen airco. En met zonnige, warme dagen is het op de kamer niet uit te houden. Er staat wel in elke kamer een ventilator maar dit is absoluut ontoereikend. Wij hadden een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel, maar dat betekende ook, geen zucht wind. Het verblijf, s nacht ook, was absoluut vreselijk. En dit na 2 dagen mooi , warm weer. Een prima hotel voor in de wintermaanden. De auto moet geparkeerd worden in de Q Park garage. Toch wel 5 a 6 minuten lopen. Prijs is ca € 38,- per dag.

Datum van verblijf: augustus 2019
Bedank Carolien M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FilmonAbraham, Front Office Manager van First Hotel Kong Frederik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste Carolien,

Laat me beginnen met u te bedanken voor het achterlaten van feedback over uw verblijf in Kong Frederik.

Dat gezegd hebbende, het spijt me voor de hitte die je tijdens je verblijf hebt ervaren. De hitte die we hebben meegemaakt was uiterst zeldzaam en is niet eerder in Denemarken gebeurd. Het hotel zelf is een ouder gebouw en daarom is er geen AC beschikbaar in de kamers. We doen ons best om de warmte op te vangen en te verminderen door fans te bieden die onze gasten tijdens hun verblijf kunnen gebruiken en door de kamers voor aankomst te luchten.

We zijn echter erg blij om te weten dat u geniet van onze faciliteiten en diensten!

We hopen je weer te zien!

Med venlig hilsen / Beste wensen,

Filmon Abraham
Front office manager

EERSTE HOTEL KONG FREDERIK

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit erg slecht. Geen airco op de kamers, dus erg benauwend . Het ontbijt eenmaal gebruik van gemaakt was redelijk, er moest alleen voor de koffie betaald worden, de thee , vruchtensap en water zat bij de prijs inbegrepen. Het hotel heeft een echte op knap beurt nodig als ze deze prijzen blijven hanteren .

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank wimenevelienv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FilmonAbraham, Front Office Manager van First Hotel Kong Frederik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019
Google-vertaling

Dear wimenevellenv,

Let me begin by thank you for leaving feedback regarding your stay.

I’m sorry to hear and apologize that you were unsatisfied with the state of the room as well as the price we charge. We are currently in the middle of giving our rooms some careful, deep love and care. Unfortunately, we have not been able to work with every room as of yet, but we hope to be done soon with every single room.

We hope you are willing to give us another chance in the future. We look forward to welcoming you back.


Med venlig hilsen/Best wishes,

Filmon Abraham
Hotel Manager

FIRST HOTEL KONG FREDERIK

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

We waren in het hotel voor een citytrip van 5 dagen/4 nachten. De ligging is schitteren, vlakbij het stadhuis en het Tivolipark. Op loopafstand van de metro (rechtstreeks naar de luchthaven) en met heel wat bushaltes in de buurt.
Maar de kamers waren somber, verouderd en zeer matig onderhouden. Er was geen airco en met vensters open slapen was het onophoudelijke straatgeluid binnenhalen.
Het ontbijt was "gewoon".
Het personeel was wel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 31nicf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FilmonAbraham, Manager van First Hotel Kong Frederik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018
Google-vertaling

Dear Nic F,



First, thank you for leaving feedback regarding our hotel!



I’m happy to hear that you enjoyed your stay here with us at Kong Frederik. I will share your good sentiments with the staff that worked hard to provide these services to you. But on that same note, I’m sorry that your experience was not sufficiently up to par. Thank you very much for pointing out the areas in which you think we could improve upon. I’ll take these to heart and hope for the opportunity to be able to show an improved and better service the next time you decide to visit Copenhagen.



If there is anything else you wish to add, please don’t hesitate to contact me.



Med venlig hilsen/Best wishes,



Filmon Abraham

Hotel Manager

FIRST HOTEL KONG FREDERIK

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Gebrek aan zuurstof op de kamers, veel te warm ook (geen airco), matig ontbijt, vuile handdoeken, veel lawaai en geen lokale fietsverhuur zoals de foto’s van het hotel doen vermoeden. Ons zien ze hier nooit meer.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 857christeld
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FilmonAbraham, Manager van First Hotel Kong Frederik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018
Google-vertaling

Dear Christed D,

First, thank you for leaving feedback regarding our hotel!

I’m sorry that your experience was not sufficiently up to par. Thank you very much for pointing out the areas in which you think we could improve upon. I’ll take these to heart and hope for the opportunity to be able to show an improved and better service the next time you decide to visit Copenhagen.

If there is anything else you wish to add, please don’t hesitate to contact me.

Med venlig hilsen/Best wishes,

Filmon Abraham
Hotel Manager

FIRST HOTEL KONG FREDERIK

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi en oud antiek hotel. Uitstraling is prachtig. Slapen is een drama, s zomers moet je er niet zijn. Geen airco dus de ramen moeten open. Buiten enorm lawaai, Gay bar recht tegenover, sluitingstijd is om 04.00uur. als je de volgende dag moert werken/vergaderen kom je al vermoeid binnen. Slapen is er echt niet bij, minder lawaai met de ramen dicht en veel te warm, of een beetje koeler met de ramen open en veel lawaai; kiest u maar!
Ontbijt is uitstekend.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank petervL5551AG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FilmonAbraham, General Manager van First Hotel Kong Frederik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018
Google-vertaling

Dear Peter,

Thank you very much for your feedback regarding your stay at First Hotel Kong Frederik.

I appreciate very much that you took the time to evaluate us. Please do not hesitate to contact me should you have further comments to your stay or to help us improve our product.

We look forward to welcome back to First Hotel Kong Frederik.

Med venlig hilsen / Best regards,

Filmon Abraham
Hotel Manager

FIRST HOTEL KONG FREDERIK
________________

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken