Beoordeeld op 2 augustus 2018

Kamer is zeer ongezellig, basic en aantal gebreken: bv. airco werkt niet goed, ramen onmogelijk deftig te verduisteren, deurslot werkt niet, badkamer staat onder water wanneer je douche neemt.

Totaal geen flexibiliteit wanneer je afwijkt van de standaard regels ("those are the rules", zoals men dat vlotjes aan de receptie over de toog gooit). We hadden nl. een vroege vlucht. Vroeg ontbijt niet mogelijk, tenzij er werd bij betaald. Maar we hebben toch betaald voor ontbijt? "Ja, inderdaad". Krijgen we dan geld terug? "Nee, dat kan niet". Dit komt toch meer voor? "Ja, maar dit zijn de regels". Right.

Verder een afschuwelijk deprimerend uitzicht vanuit de kamer.

Kamertip: Boek iets anders, bv. Clarion.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Benedikte S, Hotel Manager van Comfort Hotel Vesterbro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Leo L

Thank you for your review of Comfort Hotel Vesterbro.

We really appreciate you took time to write your honest feedback about your latest stay.
Your feedback is extremely valuable to us.

Comfort Hotels brand mark is that we will give you what you need and skip the unnecessary.
We have great locations, selected service, urban design and we are relaxed, but with high energy. We call it Easy!

Even though we always try to do our best, we can always be better and on behalf of the entire team, I hope we can have the pleasure of welcoming you back again soon, when you are back in Copenhagen

Kind Regards
Benedikte Sørensen
Hotel Manager

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een prima prijs en heel goed bereikbaar. Neem de trein vanaf het vliegveld en je bent in 10 minuten op het central station, dan nog 10 minuten wandelen en je bent bij het hotel. Leuke ontvangst, prima kamers, beetje warm dus raam open!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Kopenhagen is dit hotel een uitstekende uitvalsbasis. Kamer, ontbijt, service, ligging: goed! Fietsen huren is mogelijk bij het hotel en Kopenhagen last zich echt goed verkennen op de fiets. Brede fietspaden, overzichtelijk verkeer, een toerist redt zich.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

We zochten naar een hotel met een niet al te kleine kamer voor een deftige prijs. Uiteindelijk hier terecht gekomen. Onze kamer was ruim genoeg en netjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid, zowel in uren als in aanbod. Het is een groot hotel, maar dat valt enkel bij het aantal ontbijtgasten op. Toch heb je er geen last van, het aanbod wordt stelselmatig bijgevuld en van geluid valt het ook heel goed mee. Een aanrader dus ☺️

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 31 december 2017

Dichtbij het centraal station en Tivoli. Wij hadden een kamer aan de binnenkoer, zodat het erg rustig was. Wij boekten een kleine kamer. De kamer is echt klein, maar alles is er. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend. We aten ook een keer in het hotelrestuarant Plectrum (goed verzorgd, maar vrij duur- zoals al he teten in Kopenhagen).

Datum van verblijf: december 2017