Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

We zochten naar een hotel met een niet al te kleine kamer voor een deftige prijs. Uiteindelijk hier terecht gekomen. Onze kamer was ruim genoeg en netjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid, zowel in uren als in aanbod. Het is een groot hotel, maar dat valt enkel bij het aantal ontbijtgasten op. Toch heb je er geen last van, het aanbod wordt stelselmatig bijgevuld en van geluid valt het ook heel goed mee. Een aanrader dus ☺️

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 december 2017

Dichtbij het centraal station en Tivoli. Wij hadden een kamer aan de binnenkoer, zodat het erg rustig was. Wij boekten een kleine kamer. De kamer is echt klein, maar alles is er. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend. We aten ook een keer in het hotelrestuarant Plectrum (goed verzorgd, maar vrij duur- zoals al he teten in Kopenhagen).

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen van het centraal station van Kopenhagen. Centrum van de stad ligt op loopafstand. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk en efficiënt. Kamer is ruim en schoon. Her en der wel wat gebruikssporen op de muren, etc. Ontbijt is prima en zat bij de kamerprijs in. Veel keuze bij het buffet en vooral het brood is erg goed. Ontbijtruimte was wel erg druk toen wij er waren (tussen 10u en 11u), op sommige momenten in een korte rij moeten staan bij het buffet. Dat was jammer. Verder prima hotel voor de prijs, maar niets speciaals.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Op slecht 500m van het centraal station en Tivoli park. Kleine 10 min van belangrijkste winkelstraat.
Kleine kamer voorzien van alle basiscomfort, wel geen kleerkast op kamers. Ontbijt ruime keuze, zeer behelpzaam personeel.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 oktober 2017

prima hotel in de buurt Vesterbro. kan in de vakanties aan de dure kant zijn dus op tijd boeken. Boek een kamer aan de achterzijde vanwege de straat. En neem niet een kamer met een raam op de overdeckte binnenplaatst. Geen frisse lucht. Verder wordt een prima ontbijt geserveerd

Kamertip: vraag om een kamer aan de achterzijde. vanwege het geluid
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken