Beoordeeld op 5 mei 2019

De twee grootste troeven van dit hotel zijn de rustige en zeer centrale ligging (op cc 300 m van het plein Kongens Nytorv en op 200m van Nyhavn , waar je voldoende cafés en restaurants vindt) De kamers zijn zeer klein,er is geen bergruimte voorzien (geen opbergkasten).Het meubilair is zeer rudimentair, enkel de badkamer is OK. Conclusie : de kamer is qua comfort absoluut geen vier sterren waard.Het ontbijt is goed en er is voldoende keuze. De ontbijtruimte echter ligt in het verlengde van de lobby zonder dat er enige afscheiding is en je het gevoel krijgt dat je zomaar in inkomhal van het hotel ontbijt.
Algemene beoordeling : éénmailge ervaring, wij komen hier niet terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig van Copenhagen Strand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Dear wjdesmet.
First of all thank you for choosing Copenhagen Strand while in Copenhagen.

We are sorry that our room and facilities did not live up to your expectations regarding size and luggage storage. Despite the room situation we are pleased to read you had a over all great experience. Thank you for your compliments on our breakfast!

We do hope you would consider to return to our hotel so we will have the opportunity to ensure you an even better stay in Copenhagen.

Guest Relations

Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

3 daagse trip met verblijf in dit hotel in een kleine kamer inclusief ontbijt. De kleine kamer is inderdaad voor Nederlandse begrippen klein maar wel efficiënt. Alles is netjes en aanwezig. De ontvangst was prima. We waren vroeg. De kamer was nog niet gereed maar we kregen een kop koffie en de bagage mocht in de bagagekamer zodat we lekker de stad in konden. Verder een fiets gehuurd en ook een prima ontbijt. Erg blij met de keuze voor dit hotel op een fijne locatie nabij Nyhavn, Strøget en Tivoli. De stad is prima te voet te ontdekken maar pak ook zeker de fiets. Daar is Kopenhagen heel erg op ingesteld. Verder zit er op loopafstand veel leuks aan restaurants en bistro's.

Datum van verblijf: december 2018
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig van Copenhagen Strand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Dear Kim H.
Thank you for choosing Copenhagen Strand as your place of accommodation while in Copenhagen.
We are very thrilled to read you most kind review and happy to know you enjoyed our hotel, service and facilities!

Our location in Copenhagen is perfect for exploring restaurant and attractions. It is a pleasure to read you had a great time here!

If you are returning to Copenhagen again we hope to see you.
Thank you for your time.

Beoordeeld op 21 mei 2018

We verbleven in een tweepersoonskamer aan de zijkant van het hotel. De kamer was volledige gerenoveerd en netjes. De minibar in de kamer was een meerwaarde. Het was een zonnige periode en de temperatuur in de kamer liep al gevoelig op, de ventilator die beschikbaar is in de kamer zou wel eens van pas kunnen komen. De ligging van het hotel is top... alles binnen wandelafstand. Het ontbijt was uitgebreid en lekker; Het personeel was steeds vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Dit is een hotel dat ik zeker zou aanraden. De kostprijs is zoals alles in deze stad duur naar onze normen. Als je in Kopenhagen de moeite doet om eens de zijstraatjes te bezoeken, vind je gerust wel betaalbare zaken om lekker te eten of te drinken. Kopenhagen is een zalige stad en ooit komen we hier terug.

Kamertip: de hotels langs de zijkant geven geen goed uitzicht maar zijn wel rustig
Datum van verblijf: mei 2018
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager van Copenhagen Strand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Dear Roger P.

Thank you for taking the time to evaluate your stay and for sharing it with us and other travellers at Tripadvisor.

I am very happy to read you would like to recommend our hotel.
Thank you for your positive words on our staff! Our guests are always our main priority so I am glad to read you felt the same way.

Hopefully we will have the please to welcome you back when you are returning to Denmark.

Beoordeeld op 8 juli 2017

Een net en verzorgd hotel. De standaard 2-persoonskamers zijn wat klein, maar de badkamer ziet er keurig uit. Ook het ontbijt vond ik prima verzorgd en uitgebreid. Toen ik er was werden de renovatiewerkzaamheden afgerond.

Kamertip: Niet op de vijfde verdieping. Als het regent en je hebt de balkondeur op een kier staan, regent het in.
Datum van verblijf: juni 2017
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager van Copenhagen Strand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Dear Rotterdammer010,

Thank you for staying at Copenhagen Strand and for your kind review.
We are very pleased to read you had an enjoyable stay in Copenhagen and you liked our breakfast buffet.

It will be a pleasure to welcome you back again at our hotel.

Have a lovely summer,

Beoordeeld op 4 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen op loopafstand van alle interessante plekken. Het hotel mist een bar en restaurant, dat is s'avonds jammer. De kamers zijn netjes, schoon, modern. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Heerlijke douche in kleine badkamer

Datum van verblijf: april 2017