Beoordeeld op 8 juli 2017

Een net en verzorgd hotel. De standaard 2-persoonskamers zijn wat klein, maar de badkamer ziet er keurig uit. Ook het ontbijt vond ik prima verzorgd en uitgebreid. Toen ik er was werden de renovatiewerkzaamheden afgerond.

Kamertip: Niet op de vijfde verdieping. Als het regent en je hebt de balkondeur op een kier staan, regent het in.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager van Copenhagen Strand, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Dear Rotterdammer010,

Thank you for staying at Copenhagen Strand and for your kind review.
We are very pleased to read you had an enjoyable stay in Copenhagen and you liked our breakfast buffet.

It will be a pleasure to welcome you back again at our hotel.

Have a lovely summer,

Yours sincerely
Marianne Steiner Petersen
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 4 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen op loopafstand van alle interessante plekken. Het hotel mist een bar en restaurant, dat is s'avonds jammer. De kamers zijn netjes, schoon, modern. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Heerlijke douche in kleine badkamer

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 31 maart 2017

Mooi hotel , dichtbij de Nyhavn, ook wel de langste bar van Europa genoemd. Mooi modern hotel, gevestigd in een oud voormalig pakhuis, zoals veel andere gebouwen in de omgeving zijn omgetoverd in woon appartementen of hotels. Veel vertier vlak om de hoek, waar je zeker in dit tijdstip van het jaar géén enkele last hebt. De verwarmde terrassen zijn bij een beetje zon of droog weer, goed gevuld en ook de glazen zijn eveneens goed gevuld met Tuborg of Carlsberg bier. Het hotel heeft 5 verdiepingen en was aardig bezet met Italiaanse en Nederlandse gasten. Ruime standard kamer, met badkamer(bad met douche)- groot tv scherm- veel stopkontakten(fijn voor het opladen van elektronische apparatuur(mobiel- laptop- tablet- camera etc.). Uitzicht op een soort binnenplaats t.o.v. een belendend hotel- niet veel bijzonders dus. Raam kon niet open blijven- jammer want het was behoorlijk benauwd in onze kamer. Dikke dekbedden- heel goed voor de winter denken we, nu iets te veel van het goede. Mooie minibar aan de muur(gevuld!). Geen bijgeluiden van andere kamers- gasten. Lekker rustig slapen dus. Ontbijt was top- er was van alles- verse knapperige broodjes- diverse kaas en worstsoorten- gembershots voor de liefhebber- veel verschillende soorten brood en muesli en cruesli in overvloed. Te veel om op te noemen. Koffie was goed drinkbaar, maar niet bijzonder. Bij ons was het ontbijt inbegrepen, zo niet dan waren de kosten DDK 140 en dat is behoorlijk aan de prijs. De afstand naar de verschillende toeristische attracties is goed te doen. Het centrum, de metro, het Kon.paleis op zo'n 500mtr loopafstand, maar liefst zonder regen(!). En de temperatuur kon ook wel wat beter.(8gr en in NL 21(1) Brrr. Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader voor andere toeristen- jong en oud.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de voorkant- overige kamers hebben geen bijzonder uitzicht.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 december 2016 via mobiele applicatie

Fijne locatie met vriendelijk personeel en goed ontbijt. Nyhavn lag om de hoek en wij hebben de hele stad lopend gezien vanwege de toplocatie. De kamers waren wat aan de kleine kant, maar alles was schoon dus heb niets te klagen.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 november 2016

Kamertip: De kamers zijn niet zo groot. Maar als je op citytrip gaat, ben je niet zoveel op de kamer. Dus dit stoorde helemaal niet.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com