Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.302)
Beoordelingen filteren
1.302 resultaten
Waardering van reizigers
155
500
414
151
82
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
155
500
414
151
82
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.302 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juni 2019

Ik geef dit hotel 1 ster, de reden hiervoor zal ik uitleggen.
Ruim een maand geleden zou ik naar Kopenhagen gaan en had een kamer geboekt in dit hotel.
Op de dag van vertrek bleek dat er een staking was bij de vliegtuigmaatschappij. Ik kon dus niet naar Kopenhagen en zodoende ook niet het hotel bezoeken.
Op het moment dat het duidelijk was dat ik Kopenhagen niet kon bereiken heb ik het hotel gebeld om aan te geven dat ik niet zou komen en of er eventueel iets gedaan kon worden aan de reservering (non-refundable geboekt via Booking.com). De vrouw aan de telefoon benadrukte mij erop dat ik zo snel mogelijk moest annuleren via Booking zodat het hotel wist dat ik niet zo komen en dat ze de kamer dan weer konden verhuren. Wat betreft eventuele vergoeding moest ik contact opnemen met Booking. Ik heb de boeking toen gelijk geannuleerd en een week later met Booking gebeld of er iets mogelijk was in de zin van een refund of voucher.
Booking gaf aan dat dit niet bij hun lag maar bij het hotel in tegenstelling wat de vrouw aan de telefoon mij in de eerste plaats vertelde. Booking gaf aan nogmaals zelf contact te leggen met het hotel om te kijken of er iets mogelijk was. Toen ik dit deed was het antwoord dat zij geen geld hadden gekregen en dus ook niets konden doen en ik toch echt contact met Booking op moest nemen. Ik weer terug naar Booking, maar zij gaven aan dat bij het hotel lag. Dus weer contact opgenomen met het hotel waarbij zij nu wel aangeven dat ik een non-refundable booking had gemaakt en ik dus niets zou terugkrijgen. Nu weet ik wat een non-refundable betekent maar in veel gevallen kan een hotel wel enigszins tegemoet komen als er een duidelijke reden is voor annulering. In dit geval werd mij zelfs gezegd aan de telefoon dat ik snel moest annuleren zodat ze de kamer weer konden verhuren. Ik zou daarom verwachten dat ze daarom bv 2 vd 3 nachten refunden of dat je bv een kortingsvoucher krijgt bij een bezoek binnen een jaar, maar dit wilden ze niet doen. Nadat ik aangaf dat ik dit niet redelijk vind (middels een nette mail), kreeg ik als antwoord: Nee, met een sarcastisch 'I hope you have a great day'. Dit schoot mij in het verkeerde keelgat en antwoordde dat dit heel zielig is en dat ik een slechte review achter zou laten. De reactie hierop was 'LOL'. Onwijs triest. Denk niet dat het personeel in kan zien dat het mij ongeveer EUR 500 heeft gekost zonder dat ik hier iets voor terug heb gekregen.
Later kreeg ik nog een mail van een supervisor die zich excuseerde voor de personeelsleden maar ook die gaf niets toe.
Mijn conclusie van dit hele verhaal is dat het redelijk onacceptabel is hoe het personeel zich in deze kwestie opstelt. Ten eerste wordt er een gedaan dat ik bij Booking moet zijn voor een eventuele teruggave en als het duidelijk is dat ze er toch zelf over gaan dan helpen ze daar niet aan mee. Dat is hun goed recht, alhoewel ik het heel flauw vind aangezien er er een gegronde reden aan de annulering lag en ik de annulering gelijk heb uitgevoerd. Maar als ze in vervolg rare reacties geven dan vind ik dat je als hotel een slechte waardering verdiend.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Service
Bedank Lennard7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ReceptionM6, Front Office Manager van ProfilHotels Mercur Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019
Google-vertaling

Dear Lennard,

As we talk in our mail conversation:

"If you do a normal booking through Booking.com, you will pay upon arrival for your whole stay.

If you book a Non Refundable booking through Booking.com, you pay prior to the arrival;

Pro: Much cheaper price and everything is payed for upon arrival.

Cons: Your booking cannot be refunded or changed.

We will of course do our best to help our guests’ with their problems.

Why we or Booking.com cannot help you, is because your problem is under force majeure, and you therefor have to contact your insurance company.

I have underneath put a screenshot from our website and Booking.com’s under Terms and Conditions, were we both write about strikes and other circumstances outside our control.
Such conditions, have been sign for, when the booking was made."

I'm sorry it was not the answer you had hoped for, but your insurance is the one covering these kinds of circumstances.


Best regards,

Signe, Front Office Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Enig positief punt van dit hotel is de ligging, vlakbij de metro lijn Vesterport. Voor de rest een regelrechte afknapper.
Ontbijt karig en onverzorgd, kwamen de eerste ochtend tegen 10h en werden meteen gewezen op het feit dat we nog enkele minuten hadden om te eten. Het meeste was op of zag er na alle voorgaande gasten niet erg smakelijk meer uit. Er werd ook meteen opgeruimd, waren verplicht om in enkele minuten een bord te vullen en een kop koffie te nemen, daarna was letterlijk alles verdwenen.
De bedden zijn slecht en te klein. Bedbank waar elke veer van gevoeld wordt!
Kamer wel voldoende ruim maar erg gedateerd, kwam niet proper over, douche gordijn kletste naar beneden tijdens het nemen van een douche, overigens moet je eerst een hoog bad inklimmen vooraleer je kunt douchen. De waterstraal was ook nog eens zeer matig.
Helaas een kamer aan de straatkant, veel te lawaaierig. Een raam open zetten was er niet bij. En tot overmaat van ramp ligt er een discotheek langs welke op dinsdagavond een luidruchtig feestje gaf. Bij nader vragen draait de discotheek volle bak in het weekend! Blij toe dat we er dan niet meer waren!
Kortom...veel te duur voor wat je krijgt! Zelfs 3 sterren is er 1 teveel! Maar moet wel gezegd: de receptionisten waren zeer vriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank SabineD1544
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ReceptionM6, Front Office Manager van ProfilHotels Mercur Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018
Google-vertaling

Dear SabineD1544,
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.
We are happy to hear that you liked our personal, we strive towards providing great service and are always glad when we receive positive feedback.
We are sorry to hear that your expectations didn't match the reality. We do put a lot of effort into our old and charming hotel and are sadden when our guest do not have a great experience. We do our best to deliver great service and we do apologies if it was not of standard. We are sorry to hear about your experience and will handle this accordingly.
With much appreciation,
Brynn H., Front Office Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2018

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Onze slaapkamer en badkamer hadden minder luxe uitstraling.Echter wel schoon en van alle nodige faciliteiten voorzien Geen airco op de kamer.Wel een ventilator aanwezig Onze kamer lag aan de zijde van de tennisbaanI Hiervan geen hinder ondervonden. Kantoorgebouw ligt direct tegenover met kijk op de kamers .Ontbijtbuffet is uitgebreid en prima verzorgd.Echter wel vrij beperkt als je alleen zoetigheden wilt.Ga wel ruim op tijd.ivm drukte en de kans dat sommige items niet meer worden aangevuld.Hotel is uitstekend gelegen in het centrum.Bus en trein binnen handbereik.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tim Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Reception M, Guest Relations Manager van ProfilHotels Mercur Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018
Google-vertaling

Dear Tim,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.

It is very unfortunate to read that you had to experience such heat in your room during your stay. It has been a very rare and extreme heat wave in Copenhagen for the last month, which is not normal condition and our guests can normally sleep very well at our hotel without an AC system. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere, so therefore we would also consider an AC system for a future renovation period at the hotel

It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel.

With much appreciation,
David Simpson, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Ligging hotel is goed, vlakbij station Vesterport. Je bent ook redelijk snel in het centrum. Voor de deur overal fietsen te huur, aanrader!

Ontbijt is slecht, zeer zeer matig verzorgd. Weinig keus, 2 soorten jam als enige zoete beleg. Onverzorgd ontbijtbuffet. Boter on grote potten met vettige messen, koffie op een pitje, nepsapjes, alles staat er voor evenveel bij. Veel leeg of koud, slecht bijgevuld. Ik was geneigd het ontbijt hier maar over te slaan. Enige dat goed was was het gebakken spek.

Kamer aan de voorkant bij warm weer veel te warm. Geen airco, geen koelkastje, raam kan open maar dan veel lawaai van verkeer en treinen. Kun je niet slapen. Vraag kamee aan achterzijde, veel rustiger en minder warm.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Sanelleke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Reception M, Guest Relations Manager van ProfilHotels Mercur Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018
Google-vertaling

Dear Sanelleke,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.

We are sorry to hear that you disliked our breakfast, we will talk to the kitchen and strive towards improving is this area to make the hotel experience even better.

We are also sorry that you found it to be expensive. We do spent a lot of time finding the right price that is fair and reasonable for an expensive city such as Copenhagen. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.

It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel.

With much appreciation,
David Simpson, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2018

Geen grote luxe maar alles wat je nodig hebt, rustig gelegen en toch overal dichtbij . In de buurt van centraal station, station Vesterport in dezelfde straat, bussen, dichtbij park, en waterkant..
Simpel maar voldoende ontbijt, vriendelijk personeel, nette kamers, TV en Wifi

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank gmariv935582
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marie F, Guest Relations Manager van ProfilHotels Mercur Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.
We are glad that you found everything adequate and could use it as a base to explore Copenhagen. We will strive towards becoming better so that you hopefully will have a better experience if you ever return to us.
It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future.
With much appreciation,
Marie Faxholm

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken