Beoordeeld op 23 december 2019

Uitgebreid ontbijt, niets op aan te merken. Badkamer aan updating toe: ligbad met douchegordijn in plastiek, voegen gelig en slordig afgekat; voor 2 personen :1 badlaken en 1 handdoek. Kamer zelf was mooi met comfortabele bedden. Ligging ok vlakbij Nyhavn.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Geweldig hotel!
Wel onzin dat ik een review moet schrijven van minimaal 200 karakters.
Ga gerust naar dit hotel. Het heeft karakter en vriendelijk, behulpzaam personeel. Kamer was prima.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Onthaal correct
Mooie kamers maar een zeer onaangename muffe geur
Mekker ontbijt en lunch
Maar
Bij het vertrek moet ik mijn flesje water betalen van minibar... logisch
Wanneer s ochtends vertrek en het ontbijt wordt me aangerekend vraag ik of er iets is voorzien
Ik moet vroeg terug naar vlieghaven en ontbijt is er nog niet
Neen betalen mag je , alternatief Is er niet
Ik vraag mag ik dan eventueel een flesje water mee
Neen kan niet, je mag wel je ontbijt betalen, je water wordt verrekend maar er komt geen alternatief
De man wordt zelf arrogant wat spijtig is bij het stellen van een vraag naar oplossing
Eerlijk. 3,5 euro voor water van minibar wordt aangerekend
Ontbijt moet je betalen zonder dat je iets ontvangt
Dit is blijk van geen flexibiliteit en gebrek aan klantenservice
Dus spijtig keer ik hierdoor niet terug

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel op centrale plek. Wel erg prijzig maar dat is alles in Denemarken. Ontbijt is fantastisch, enorm assortiment en alles even vers! Kamers worden gerenoveerd, wij hadden een nogal oubollige kamer.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Recht tegenover de Nederlandse ambassade, midden in het centrum van Kopenhagen ligt het Admiral Hotel. De linkervleugel wordt op dit moment gerenoveerd. De receptie is modern en toch goed passend in dit oude pakhuis dat in 1787 werd gebouwd voor de marine.
De kamers zijn redelijk comfortabel. Jammer dat er naast de meeste bedden geen stopcontacten of USB-oplaadpunten zitten.

Datum van verblijf: januari 2019