Beoordeeld op 29 augustus 2018

Iets of wat verouderd! Het hotel zou bestempeld zijn als fietsvriendelijk, en inderdaad je kan er fietsen huren, maar voor een eigen fiets is er geen stalling voorzien, laat staan en stopcontact om je fiets op te laden! de parkeerplaats is voorzien aan de achterkant van verschillende restaurants en heel duur! Ontbijt en personeel ok!

Kamertip: als je een kamer wil die op iets anders dan muren uitkomt zal je het moeten vragen bij reservering.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Op max 10 min lopen van hoofd treinstation appartement complex behorend bij hotel met dezelfde naam. Geschikt voor 3 pers. Vlakbij Tivoli. Genoeg supermarkten in de buurt. Rustig in gebouw zelf. Aan overkant soms rumourig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018

Vier sterren zijn genoeg , oud bollig , ontbijt is zonder meer goed , centraal gelegen , niet te duur , personeel vriendelijk en dat is het dan ook.
Neem shampoo etc. mee.
Bedden zijn zacht , gordijnen gaan net dicht.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Tussen kerst en oud en nieuw waren wij met een ander stel in Kopenhagen. Het parkeren achter het Ascot was een ramp. In een tussensteegje moest je maar je auto zetten. Bijna onmogelijk om eruit te rijden als het vol is. De kamers zien er prima uit, maar niet up to date.

Datum van verblijf: december 2016
Ascot_Hotel_10, Receptionschef van Ascot Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Thank you for staying with us. We work hard to make all our guests happy and we appreciate your feedback!

Beoordeeld op 24 februari 2017

Het apartement was zeer klein, hele kleine bedden met doorgelegen matrassen. 1 onderbed uit de bank in de woonkamer. zeer gehorig. Gedateerd interieur gewoon zeer ongezellig. 4 sterren maar nog geen douchekapje of andere producten.
de lift deed het de 3e dag niet meer.

Kamertip: Ik denk dat het Ascot hotel wel oke is maar de app. raad ik niet aan.
Datum van verblijf: februari 2017
Ascot_Hotel_10, Front Office Manager van Ascot Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017