1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 3en en hadden ruime rustige kamer op 5de verdiep, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk
Ontbijt verzorgd ,alsook lekker glutenvrij brood beschikbaar (er naar vragen)
Locatie perfect op wandelafstand centraal station
Bagage stallen bij aankomst of vertrek was geen probleem

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Alessandro M, Gæsteansvarlig van Andersen Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

It is always a great pleasure for us to read nice reviews like yours. Thank you so much for choosing Andersen Boutique Hotel for your stay and for sharing your positive experience with us. We all hope to welcome you back soon for another great experience in Copenhagen!

27 juli 2017 beoordeeld

Goede locatie, nette kamers waarvan de standaard kamer aan de kleine kant is, de superior kamer prima in orde. Ook op de superior kamer Nespresso koffiezetfaciliteit. Ontbijt goed met mogelijkheid zelf Nespresso cappucino, cafe latte espresso te zetten. Op zich wel genoeg keuze. Je wordt niet ontvangen bij het ontbijt en we moesten zelf een plekje zoeken. Happy hour met gratis wijntje. Parkeergelegenheid hadden wij in de straat, voor 27 euro 24u (garage verderop 25 euro). Wij vonden de matrassen zacht en de kussens/dekbedden zweterig, jammer. Wel goede airco. Personeel prima.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
24 juni 2017 beoordeeld

Wij hadden dit hotel gekozen voor ons verblijf in Kopenhagen op basis van de goede recensies op tripadvisor en waren zeker niet teleurgesteld.
Het hotel is vrij recent, goed onderhouden en het personeel is erg behulpzaam.
De kamers zijn wat aan de kleine kant, dus een upgrade naar een suite is geen overbodige luxe.

Kamertip: De standaard kamers zijn erg klein, neem indien mogelijk een wat grotere kamer.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 juni 2017 beoordeeld

Mooi en verzorgd hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging vlakbij station, maar niet in een top-buurt. Onze kamer viel een beetje klein uit, maar was wel proper, ook de badkamer.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Andersen Hotel ligt op 200 m van het centraal station en heeft daardoor een snelle verbinding met de luchthaven. De kamer zijn keurig ingericht, schoon maar een beetje aan de kleine kant. Een zeer behulpzame, servicegerichte staf & een goed glas wijn tijdens happy hour!

Verbleef: juli 2016