Ibsens Hotel(Kopenhagen)
  • Zwembad
Copenhagen Admiral Hotel(Kopenhagen)
Official Site
  • Roomservice
66 Guldsmeden - Guldsmeden Hotels(Kopenhagen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Generator Copenhagen(Kopenhagen)(Heel veel waar voor je geld!)
9 april 2016 beoordeeld

We verbleven gedurende 4 nachten in dit aan te raden hotel. Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, happy wine hour en mooie kamer. De ligging van het hotel, kort bij het Centraal Station, gaf ons de mogelijkheid om de stad, te voet, te ontdekken. Een aanrader...

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
29 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is zeer prettig gelegen op 2 minuten lopen van het centraalstation van kopenhagen.

De kamers zijn netjes en schoon, maar wel wat klein. Echter de prijs/kwaliteit is prima en de service erg goed.

Dagelijks tussen 17.00 en 18.00 free wine.

Is wel gelegen in het redlightdistrict maar daar hebben wij geen enkele last van gehad.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
14 december 2015 beoordeeld

Ligging bij het station is prima, zeker als je met de airport express arriveert. Het hotel ligt niet aan de voorkant van het station, maar het is geen probleem want je bent binnen 5 minuten in het centrum. Personeel was behulpzaam, wij kregen voldoende aandacht. Ontbijt was lekker en uitgebreid, het was wel druk op de tweede dag van ons verblijf. Bij de receptie kan je ook fietsjes huren.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld

Een eenvoudig maar zeer goed hotel. Personeel is zeer behulpzaam, geeft goede adviezen, is absoluut niet te beroerd iets voor hun gasten te doen. ( reserveringen etc.)
Ligging van het hotel, dicht bij het station is super. Na een vliegreis, een rit met de trein is het prettig snel in het hotel te zijn. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid, lekker met leuke bediening. Voorraad wordt heel regelmatig aangevuld zodat er ook voor de late ontbijtgasten genoeg over blijft.

Verbleef: augustus 2015
12 juli 2015 beoordeeld

Wij kozen dit hotel ook voor de ligging vlak bij station maar toch op wandelafstand van centrum en vlakbij uitgaansbuurt en waren zeer tevreden. Personeel was supervriendelijk, kamers netjes en voldoende groot voor stadshotel. Happy hour was leuk en nog leuker dat er ook s avonds na 20:00 nog spontaan wijn werd aangeboden. We namen met plezier de trap naar boven: op elke verdieping stonden snoepjes of koekjes of flesjes water

Verbleef: september 2014