“'Nice try'”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Andersen Boutique Hotel
Beoordeeld als nr. 3 van 117 hotels in Kopenhagen
20 juni 2016 beoordeeld

Het hotel is gelegen dichtbij zowel het centraal station als het meatpacking district (Kodbyen), wat verder af van de andere (top)attracties. Ontbijt zeer in orde, maar kamers superklein (tussen bed en muur was er 15 cm), wat wel jammer is. Het hotel doet zich voor als design maar dat moet je toch met een korrel zout nemen. Vrij lawaaierige buurt ook. Personeel wel behulpzaam. Zou niet terugkeren. Veel te duur voor wat je krijgt.

Kamertip: Let op de oppervlakte van je kamer, vraag een kamer aan de binnenzijde van het hotel.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner

9 april 2016 beoordeeld

We verbleven gedurende 4 nachten in dit aan te raden hotel. Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, happy wine hour en mooie kamer. De ligging van het hotel, kort bij het Centraal Station, gaf ons de mogelijkheid om de stad, te voet, te ontdekken. Een aanrader...

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
29 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is zeer prettig gelegen op 2 minuten lopen van het centraalstation van kopenhagen.

De kamers zijn netjes en schoon, maar wel wat klein. Echter de prijs/kwaliteit is prima en de service erg goed.

Dagelijks tussen 17.00 en 18.00 free wine.

Is wel gelegen in het redlightdistrict maar daar hebben wij geen enkele last van gehad.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
14 december 2015 beoordeeld

Ligging bij het station is prima, zeker als je met de airport express arriveert. Het hotel ligt niet aan de voorkant van het station, maar het is geen probleem want je bent binnen 5 minuten in het centrum. Personeel was behulpzaam, wij kregen voldoende aandacht. Ontbijt was lekker en uitgebreid, het was wel druk op de tweede dag van ons verblijf. Bij de receptie kan je ook fietsjes huren.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld

Een eenvoudig maar zeer goed hotel. Personeel is zeer behulpzaam, geeft goede adviezen, is absoluut niet te beroerd iets voor hun gasten te doen. ( reserveringen etc.)
Ligging van het hotel, dicht bij het station is super. Na een vliegreis, een rit met de trein is het prettig snel in het hotel te zijn. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid, lekker met leuke bediening. Voorraad wordt heel regelmatig aangevuld zodat er ook voor de late ontbijtgasten genoeg over blijft.

Verbleef: Augustus, 2015
12 juli 2015 beoordeeld

Wij kozen dit hotel ook voor de ligging vlak bij station maar toch op wandelafstand van centrum en vlakbij uitgaansbuurt en waren zeer tevreden. Personeel was supervriendelijk, kamers netjes en voldoende groot voor stadshotel. Happy hour was leuk en nog leuker dat er ook s avonds na 20:00 nog spontaan wijn werd aangeboden. We namen met plezier de trap naar boven: op elke verdieping stonden snoepjes of koekjes of flesjes water

Verbleef: September, 2014
11 mei 2015 beoordeeld

tegenvallend; erg krappe standaardkamer, relatief duur, slecht ("floppy") bed, gehorig (vooral badkamergeluiden van andere kamers.
positief: ligging (bij station), vriendelijk personeel, redelijk ontbijtbuffet.

Kamertip: boek een grotere kamer dan standaard
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Karen N, Owner van Andersen Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2015

Thank you for sharing your feedback. We appreciate all comments from our valuable guests

The rooms varies in size - the smallest rooms are "Cool" followed by "Brilliant" and our "Amazing" Jr. Suites are the biggest rooms. You are always welcome to ask for an upgrade to a larger roomtype. If you find the beds too soft, please ask for a bedboard, which might help you. Fortunately, a majority of our guests are very happy with our beds and Quilts of Denmark pillows and duvets.

We hope you will be back, and we will find a quiet room for you next time

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kopenhagen bekeken
Binnenstad van Vesterbro
Hotel Alexandra
nr. 10 van 117 in Kopenhagen
1.350 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Andersen Boutique Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Andersen Boutique Hotel

Adres: Helgolandsgade 12, Kopenhagen 1653, Denemarken
Telefoonnummer:
Locatie: Denemarken > Zeeland > Kopenhagen > Binnenstad van Vesterbro
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 117 hotels in Kopenhagen
Prijsklasse: € 127 - € 324 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Andersen Boutique Hotel 2.5*
Aantal kamers: 69
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van 5viajes2012 S.L., Booking.com, Agoda en Nozio Netplan srl, dus je kunt je reserveringen bij Andersen Boutique Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?