Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi centraal gelegen en heeft heerlijke bedden. De kamer die wij hadden was wel wat aan de kleine kant. Maar alles wat je wenst is er. Het personeel is erg goed. Vriendelijk, professioneel en bieden goede hulp. Het ontbijt was prima. De ontbijtzaal oogt wat rommelig en druk vanwege de vele tafeltjes.

Datum van verblijf: oktober 2018
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager van 71 Nyhavn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Dear guest,

Thank you for your kind 5-star review. We look very much forward to welcoming you back one day soon.

Beoordeeld op 11 juli 2018

Kamer was prachtig en comfortabel doch iets aan de kleine en lage kant. Wij zijn allebei 1.85 m. en aan gezien het een omgebouwd pakhuis is zijn de plafonds wat laag.
Het ontbijt was Scandinavisch goed.

Kamertip: Havenzijde kamers nemen ivm het mooiste uitzicht.
Datum van verblijf: december 2017
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager van 71 Nyhavn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear guest,

Thank you for your kind review, we look forward to welcoming you back one day soon.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Mooi hotel in oud pakhuis. zeer centrale ligging op één van de bekendste toeristische plaatsen. Mooie kamers, ietwat aan de kleine kant, smal dubbel bed en zeer kleine badkamer maar dat weegt op tegen de sfeer, de vriendelijkheid van het personeel en de netheid.

Kamertip: Neem een kamer met zicht op het water, loont de moeite
Datum van verblijf: mei 2018
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager van 71 Nyhavn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear guest.

Thank you for your kind review.

I am glad that you enjoyed our uniquely central waterfront location, and look forward to welcoming you back soon.

Yours Sincerely

Beoordeeld op 23 februari 2018

zeer mooi en goed gelegen hotel om stad te verkennen, op 5 minuten afstand metrohalte Kongens Nytorv. Vriendelijk onthaal , kamer klein maar zeer proper en een super ontbijt met zelfgemaakte powersapjes en drankjes.Zeer goed restaurant aanwezig is aanrader !

Kamertip: kamer zonder uitzicht zijn niet erg groot maar bieden alle comfort , 2 de verdieping was erg rustig
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Door onze Deense partner voorgesteld. Prima hotel voor deze toepassing. Goede locatie om Kopenhagen te verkennen (fietsen bij het hotel te huren). Omgebouwd pakhuis waardoor knusjes en niet alles optimaal zakelijk. Goed ontbijt. Niet een budgethotel maar dat is direct te zien aan de prijzen. Parkeren in de parkeergarage vlak bij.

Datum van verblijf: oktober 2016
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager van 71 Nyhavn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear guest,

Thank you very much for your 5-star review.

We look forward to welcoming you back.