Beoordeeld op 21 februari 2020

toplocatie, heerlijk hotel. Mooi centraal gelegen, uitgebreid ontbijt, lekker bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Was hier voor een korte trip, 4 nachten, mooi uitzicht op Tivoli vanaf de 18e verdieping.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
JBRoyalCopenhagen, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Dear Nenalab, thanks a lot for your great review. We hope to see you soon again at the Royal Copenhagen.
With kind regards from the whole team @RoyalCopenhagen.
jens

Beoordeeld op 20 november 2019

Het hotel was super, alles lekker schoon.
Het personeel is echt behulpzaam en erg vriendelijk.
Zoals we behandeld werden wil je behandeld worden tijdens je vakantie met vrouw en kind, super!!
Alleen de verwarming mag beter te regelen zijn op de kamer, het was er erg warm maar dat is vaak een persoonlijkheid kwestie.

Datum van verblijf: november 2019
Gleeson_Brian, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear Jmvd2019,

Thank you so much for your very kind words. On behalf of the entire team, I hope we can welcome you back soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Een uitstekend hotel, goede service, geweldig en uitgebreid ontbijt, heel centraal gelegen, vlakbij centrum, schuin tegenover park Tivoli. Een ideaal hotel voor gezin en zakelijke doeleinden. Kortom een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gleeson_Brian, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Hpouleij,

Thank you so much for this wonderful feedback. We are delighted that you enjoyed your stay with us and the fact that you would reccommend us is the highest compliment.

I hope that we can welcome you back again soon.

Best regards,

Beoordeeld op 18 februari 2019

Er zijn veel duurdere hotels in Kopenhagen maar in zijn prijsklasse vind ik dit één van de beste in Kopenhagen. Moderne, ruime en lichtrijke kamers. Uitstekend ontbijt. Prima service door heel professioneel en vriendelijk personeel. Heel centrale ligging nabij het stadhuis. Drukke straat maar weinig last van straatlawaai (wel sirenes af en toe).

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Gleeson_Brian, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Dear Jos D,

Thank you so much for this compliment, we are extremely proud to be your favourite hotel in Copenhagen.

We appreciate both your review and your loyalty and hope that we can continue weloming you to the Royal many times in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel in centrum van Kopenhagen. Tegenover pretpark Tivoli . Hotel groot netjes en wat je van een dergelijk hotel kunt en mag verwachten. Prima vriendelijke personeel en ook het ontbijt is uitstekend. De bar is eenvoudig en je kunt beter de binnenstad inlopen. Kamers ruim en prima

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Gleeson_Brian, General Manager van Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Beste Marcelvanbrakel,

Hartelijk dank dat u de tijd nam om uw recente verblijf bij ons te beoordelen.
Ik ben blij om te lezen dat we aan uw verwachting voldeden en dat u een aangenaam verblijf bij ons had.
We vonden het fijn u als onze gast te mogen begroeten en ik hoop dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Geachte groeten,
Radisson Collection Royal Copenhagen