Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel scoort op bijna alle punten. Het is een groot, heel nieuw hotel met mooie entree en vertrekken. De kamers zijn ruim met een fijn bed. Er is een mooi uitzicht.
De fitness is compleet en gratis voor gasten.
Er is een airportshuttle voor 2 euro pp die helaas vol was voor ons.
De WiFi is overal goed. Het hotel ligt naast de metro, voor 20 euro koop je een dagkaart voor de metro. De taxi vanaf het vliegveld kostte voor ons omgerekend 25 euro.
Wat ons heel erg tegen viel is het ontbijt. Het is hier van 8-11 uur waanzinnig druk met enorme rijen voor de koffie en de buffetten. Daarna is het zoeken naar een tafeltje. Het oogt en voelt als een vreetschuur en niet als een fijn restaurant. Misschien dat dit zou kunnen worden verbeterd door het ontbijt toch betaald te maken, want dan zou het hotel 5 sterren scoren wat mij betreft.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 september 2018

Het hotel ligt niet in het centrum maar ligt dichtbij een metrostation.
De kamers zijn ruim en modern. Het hele hotel is leuk ingericht en het personeel is vriendelijk.
Het ontbijt is zeer goed en er is een ook een glutenvrij hoekje.
Voor de wellness moet je betalen maar indien het niet te druk is, moet je dit zeker doen. Wanneer er veel volk is, is het minder aangenaam omdat de wellness niet groot is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 6 september 2018

Opvallend, modern hotel buiten het centrum van de stad, gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer. De kamer was eenvoudig. Alles was er netjes. Misschien een minpunt : het vasttapijt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, maar prijzig. De parking is ook betalend.

Datum van verblijf: augustus 2018
ACHotelBellaSky, Guest Relations van AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Dear vd394,

Thank you for staying at AC hotel Bella Sky and for giving your review here on TripAdvisor. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back soon, whenever your travels bring you back to Copenhagen.

Kind regards,

Line Mikkelsen
Guest Relations

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Dit imposant hotel ( met twee torens) biedt zowel voor de zakelijke reiziger als de citytrip-fan alles wat je van een hotel mag verwachten. Van de drukte aan de receptie is er in de kamer echter weinig te merken en heb je geen last van de andere gasten. Aan het lekkere ontbijt is het er soms wel heel druk maar de kwaliteit en de variatie maakt veel goed. De stad is makkelijk te bereiken met de nabijgelegen metro, de bus die voor het hotel stopt of gewoon met de fiets die gratis ter beschikking is. Ook in de nabije omgeving is er dankzij de grote shopping mall en golf court veel te beleven. Een klein minpuntje is dat je stevig moet bijbetalen voor de sauna.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zakelijk modern hotel met strakke maar eenvoudige kamers. Moderne architectuur.
Grote ontbijtzaal met voldoende keuze.
10 minuten wandelen van shoppingcentrum en de arena (concertgebouw).
Vriendelijk personeel aan incheckbalie

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
ACHotelBellaSky, Guest Relations van AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Dear Axel D,

Thank you for your review of our hotel.
We are happy you enjoyed your stay with us. as the new part of copenhagen develop around us more and more shops and facilities will emerge for our guests to enjoy.
Thank you for your kind word about our staff. We are really proud of having a dedicated and service minded team.

We look forward to welcome you back.

Best Regards

Lasse Laursen