Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen ( conferentie) hotel. Kleine kamer en badkamer. Sushi restaurant boven is sfeervol en goed. Wel prijzig. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Dakterras met bar klein maar ook gezellig. Het is een groot complex maar voor zaken prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 mei 2019

Mooi en centraal gelegen hotel . Wij zijn hier geweest ( 2 volw. en 1 kind ) tijdens een stedentrip , de kamers zijn wat klein voor 3 pers. . Het ontbijt is goed en er is voldoende keuze , op de bovenste etages zijn restaurants gevestigd met 2 schitterende terrassen . Er is een zwembad en fitnessruimte . Ik vond de bedden wat minder ( te zacht ) . Maar een prima hotel voor een stedentrip .

Beoordeeld op 25 april 2019

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad in dit hotel. Tot in de puntjes verzorgd !
We kregen een upgrade room en mochten ook gaan ontbijten in de Tivoli View met zicht op Kopenhagen city.
Daar kregen we bediening van een iets oudere mevrouw die daar een beetje de leiding had.
Dat was echt top hoe we behandeld werden, als eregasten...
Dit hotel is een echte aanrader..en niet zo ver van alles afgelegen, 10 min van centraal station en centrum te voet..

Kamertip: kamer vragen in deel congresscentrum is upgrade
Beoordeeld op 5 april 2019

Dit enorme hotel annex congrescentrum ziet er bijzonder uit. Het ligt op loopafstand van het station maar je moet je door een vervelende straat persen, vol bouwoverlast. Het hotel ligt naast een gigantische bouwput.
De inrichting en de service van het hotel zijn prima, er zijn bars, een goed restaurant, finess, een zwembad etc. Ook de kamers zijn in orde. het ontbijt is zeer uitgebreid en de ontbijtzaal ruim.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn klein en service mag beter. Karig met shampoo en de 2e dag geen water meer.
Sicksnsushi restaurant beetje chaotisch maar lekker gegeten. Brasserie sfeerloos en bediening niet geïnteresseerd. Kan veel beter. Ontbijt is goed maar te duur.

Datum van verblijf: september 2018