30 december 2017 beoordeeld

Niet te duur hotel met schone kamers, kleine douche en TV. Kost dan ook niet teveel. Saaie bar. Inchecken moet op de afgesproken tijd, ben je te vroeg dat is het gewoon wachten. Mensen achter de bar waren vriendelijk en professioneel. Ontbijt was uitstekend, all you can eat voor 10 euro, letterlijk van alles wat. (Behalve een eitje.) Vers, smakelijk en ruime keus. Uitstekend hotel, volgende keer niet meer zoeken maar gelijk boeken.

Verbleef: november 2017
7 oktober 2017 beoordeeld

Kamer niet extreem groot, maar voor een Citytrip Kopenhagen voor ons prima. Hadden ook niet meer verwacht. Afstand naar centrum is met de metro echt prima te doen.
Ontbijt was ook ok. Genoeg keuze (je kon zelfs wafels maken =)).

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Low budget Hotel
Special low budget concept. Niet te vergelijken met een standaard hotel. Bij inchecken een nummertje trekken en in de rij gaan staan. Kleine kamers, zeer kleine badkamers en een klein buro. Wel voorzien van een TV en goed werkende WiFi.
Prima geschikt voor overnachting maar een hele avond op je kamer zitten raad ik af.
Enkel ontbijt is mogelijk geen restaurant. Om de hoek een groot winkelcentrum FIELDS waar bovenin een paar doable eenvoudige restaurantjes zitten. Metro op ongeveer 6 minuten loop afstand en elke 5 minuten 24/7 een metro die je met ongeveer 15 minuten voor 24DKR naar het mooie centrum brengt.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles erg compact. Stapelbedden, wc/douche is erg klein. Maar voor een nachtje ivm doorreis was het gewoon goed. Ontbijt weten we niet want toen waren we al weg. Wel prima zitgelegenheid bij de lobby. En biertje kopen kon bij de receptie. Prijs oké. Eten kan vlak naast het hotel. Daar zit een winkelcentrum met verschillende restaurants. Wel betaald parkeren bij het hotel. Maar dichtbij het vliegveld en de afleverplek voor de huurauto.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is er en schoon. Maar het is wel erg klein. De badkamer is zo klein dat alles nat wordt. Ook de slaapkamer is mini. Het was een groepsreis. Het stapelbed nodigt ook niet uit. Gelukkig kun je extra bed uittrekken maar dan heb je nog minder ruimte.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner