“Uitstekend ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad van Noerrebro
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Scarpetta is een uitstekend Italiaans restaurant . De keuze is groot en alle gerechten die wij probeerden waren zonder meer voortreffelijk . De bediening was bijzonder vriendelijk. De prijs is wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is dan ook uitstekend.
Reserveren is zeer aan te bevelen zeker in het weekend.

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een redelijk grote groep gaan eten, daar is het eigenlijk niet op ingericht. Goede ambiance, alleen bediening niet al te snel. Verder goede Italiaanse kaart.

6 januari 2016 beoordeeld

We hadden een 5-gangen maaltijd die zorgvuldig was samengesteld door het restaurant zelf. Alle gangen waren stuk voor stuk geweldig, en de service was ook erg goed!

Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen, en de prijzen zijn ook redelijk laag (voor Deense begrippen)!

25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van de gerechten was heel goed en een vakbekwame bediening. Restaurant is niet al te groot, intieme en informele sfeer. Is zeker een aanrader.

11 mei 2013 beoordeeld

Of allemaal een menu verplicht voor alle tafelgenoten. anders bijzonder kleine porties per gerecht.
Voor kleine eters is het hier OK.

Reizigers die Scarpetta bekeken, bekeken ook

Frederiksberg, Kopenhagen

Kopenhagen, Zeeland

In Scarpetta geweest? Deel je ervaringen!