Beoordeeld op 29 januari 2020

Dit zijn de hotels waar je je op verheugt zeker wanneer je een metropole bezoekt met al zijn hectiek geluid en mensen. Dan is het lekker om een soort van thuis te komen bij mensen en een organisatie die constant is in zijn klant benadering. Namelijk open behulpzaam en zeer vriendelijk en dus een verrijking van je trip

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

Wij verbleven 1 nacht in Citizen M. Prima te lopen vanaf het station. Op de zevende verdieping is de check in waarbij we heel hartelijk geholpen werden en ook uitgebreide tips kregen over de must sees in de stad. Kamer echt prachtig. Enorm en lekker bed, regendouche . De kamer was erg schoon. Bediening van lampen en tv dmv I pad. Erg leuk.
Hotelbar op de zevende verdieping . Het is daar goed vertoeven . Diverse zithoeken die heel verschillend en smaakvol ingericht zijn. Ondertussen genietend van een cocktail en de mooie inrichting met kleurrijke accessoires.
Kortom: een uitstekend verblijf gehad in prachtig Kopenhagen ! Complimenten aan het hotel personeel. Mooie sfeer en enorm vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 november 2019

Leuk hotel in het centrum van Kopenhagen. Winkelstraten en bezienswaardigheden zijn op wandelafstand. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de 7de verdieping. Prima service en lekker ontbijt! Prijs vs kwaliteit is gegarandeerd.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Met dochter een lang weekend in dit hotel verbleven. Zeer aangenaam en prrettig verblijf. Het personeel is uiterst attent, vriendelijk en relaxed. Hele fijne sfeer bij de check-in, het ontbijt, de bar. hebben goede en bruikbare tips voor eetgelegenheden (probeer Fiskebar in het meatdistrict). De bar is heel gezellig, in tegenstelling tot de meeste hotelbars. Het ontbijt is zeer uitgebreid met heerlijke verse ingredienten. Gezellig dat er ook gewoon mensen komen binnenlopen voor een kopje koffie of een biertje. Mooi uitzicht over de stad omdat de lobby op de 7e etage ligt. Kamers zijn netjes en efficient ingericht, heel schoon en proper. Beetje bijzonder met de ipad om alles te bedienen (gaat niet altijd vlekkeloos), heel stil in de kamer en goed donker. Een prima kraakhelder bed en een efficiënte grote douche. Zeer centraal gelegen (vlakblij metro en bussen). Ik vond het een aanrader. En bedankt Oscar en alle aardige barmannen voor de goede tips. Wij vonden het erg fijn.
Wel uiteindelijk een beetje duur. Kamer online geboekt, kwam ter plekke nog 59,30 bij per persoon belaasting (!) en het ontbijt. Alles bij elkaar 159,57 p.p. per kamer. Viel tegen. Verder alles kwalitatief helemaal prima!

Kamertip: 6e etage aan de achterkant (uitzicht op het dakterras), kamer 608 had ik, was heel fijn.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie, vanuit vliegveld vlot en comfortabel met ov te bereiken, vlakbij Tivoli en andere bezienswaardigheden. Ook genoeg leuke eet- en drinktentjes in de buurt. Kamer klein, maar functioneel met smarttech en het bed is hemels. We hebben genoten van het ontbijt, het was een lekker en gezellig begin van de dag. Service is vriendelijk, maar deel van concept is self service, wat prima werkt.

Datum van verblijf: maart 2019